طلاق توافقی در دوران عقد

طلاق توافقی در دوران عقد

فهرست مطالب

طلاق توافقی در دوران عقد ، در مشهد بسیاری از طلاق های توافقی در دوران عقد اتفاق می افتاد و نحوه طلاق توافقی در دوران عقد بدین صورت است که زوجین بعد از اینکه بین خودشان به توافق می رسند به وکیل طلاق توافقی رجوع می نمایند.

 

وکیل طلاق توافقی در مشهد

 

با مراجعه به دفتر وکیل دادگستری، توافقات خود را به وکیل طلاق در مشهد اعلام می نمایند . وکیل اقدام به تنظیم صورتجلسه طلاق توافقی می نماید، وکیل خانواده ابتدا  مراحل طلاق توافقی ، مدت زمان  و همچنین هزینه های آن را به زوجین اعلام می نماید.

پرسش مهمی که در طلاق توافقی دوران عقد

بارها از تیم وکیل مشهد پرسیده می شود

این است اگر زوجه ادعا کند که باکره است

و حتی زوج نیز این ادعا را قبول داشته باشد، آیا دادگاه  می پذیرد؟

پاسخ : دراین مورد ، بعضی از شعبات دادگاه خانواده

صرف اظهار زوجین مبنی بر باکره بودن زوجه را می پذیرند .

ولی  رویکرد ببسیاری از شعبات دادگاه خانواده در مشهد بدین صورت است

که زوجه را جهت معاینه پزشکی به مراکز پزشکی قانونی معرفی خواهند کرد.

در این نوشته طلاق توافقی در دوران عقد، وکیل خانواده در مشهد

علت معرفی زوجه به پزشکی قانونی را در ادامه بدین صورت بیان می کند

دلیل این امر این است که پس از صدور رای طلاق توافقی اگر زوجه دوشیزه باشد بعد از ثبت طلاق در دفترخانه، زوجه حق رجوع به مهریه بذل شده را ندارد و همچنین زوجین می توانند بعد ثبت طلاق با مراجعه به اداره ثبت احوال تقاضای شناسنامه جدیدی کنند که نام همسر سابق در آن قید نشده باشد. با توجه به این موضوع امکان دارد که زوجین تمایل داشته باشند که در ازدواج بعدی، ازدواج قبلی خود را کتمان کنند. به همین دلیل دادگاه زوجه را جهت معاینه به پزشکی قانونی معرفی می کند. با توجه به همین مسائل توصیه می شود برای انجام مراحل طلاق توافقی  از یک وکیل خوب در مشهد کمک بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نكو داشت نام آوران عرصه هاي گوناگون داراي دو ويژگي متمايز است:  اول آنكه، انسان نكو داشته از اقليم فردی خويش خارج می‌شود و وجهه‌ای اجتماعي می‌يابد، با اين توجيه كه هر بزرگداشتی بزنگاهی است كه سبب می‌شود تا انسان ستوده از قلمرو خويشتن خويش درگذرد و به مقام فرزانگی برسد. نكو داشت لاجرم قرين نيكنامی است و نيكی شانی اخلاقی دارد. بنابراين نكو داشت همانگاه كه رفتار نامداران را چونان معيارهای اخلاقی تعريف می‌كند، در باطن پاسداشت خوبی و رفتار نيك است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تعیین وقت حضوری مشاوره و وکالت