بهترین وکیل رابطه نامشروع در مشهد

بهترین وکیل رابطه نامشروع در مشهد

بهترین وکیل رابطه نامشروع در مشهد

فهرست مطالب

رابطه ی نامشروع در مقابل رابطه مشروع قرار دارد و منظور از آن رابطه بین زن و مرد نامحرمی است که مرزهای قانونی و شرعی را رد کرده اند و خارج از حد مشخص شده باهم رابطه برقرار کرده اند. در قانون ایران،طبق ماده ی ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی جرم رابطه ی نامشروع این طور اعمال شده است«چنانچه زن و مردی که بین آنها عقله ی زوجیت نباشد مرتکب روابط نامشروع یا اعمال منافی ( وکیل منافی عفت در مشهد )  غیر از زنا مثل بوسیدن یا در آغوش گرفتن شوند مجرم هستند»

منظور از عقله ی زوجیت : این است که زن و مردی که  به سن بلوغ رسیده اند تنها درصورتی که  می توانند باهم رابطه داشته باشند که این رابطه با خواندن صیغه ی عقد مشروع شده باشد. بهترین وکیل رابطه نامشروع در مشهد در نتیجه تمام روابطی که خارج از علقه زوجیت باشد اگه خارج از حد قانونی باشد، مشمول مجازات جرم رابطه نامشروع می شود.

بهترین وکیل جرم رابطه نامشروع

ماده ی۳۶۷ قانون مجازات اسلامی یکی  از چالش برانگیز ترین مواد است که قانون گذار به اندازه کافی به آن پرداخته است. در این ماده مصادیق کافی برای نامشروع ذکر نشده است و تنها نکته ی گفته شده این است که قانون گذار زنا را جرم رابطه ی نامشروع جدا کرده است . یعنی برای زنا مجازات و تعریف جداگانه برای رابطه ی نامشروع مجازات جداگانه در نظر گرفته است. پس جرم زنا با جرم رابطه ی نامشروع فرق دارد.

فرق زنا و رابطه ی نامشروع

مورد بعدی در مورد محدوده ی اعمال این ماده این است که قانون گذ ار گفته است که هر عمل منافی عفت به جزء زنا ( وکیل جرم زنا در مشهد ) ، مشمول جرم رابطه نامشروع است و برای رابطه ی نامشروع مثال : در آغوش گرفتن و بوسیدن را می زنند. بنابراین باتوجه به مثال هایی که قانون گذار برای رابطه نامشروع می زند سوالی که پیش می آید این است که چه اعمالی در حیطه ی جرم رابطه ی نامشروع قرار  می گیرد.

قانون گذار با ذکر هرعملی به غیر زنا ،دامنه ی رابطه ی نامشروع  را بسیار گسترده کرده است  ابن اعمال می تواند از راه رفتن درخیابان، نشستن در کافی شاپ و اتومبیل تا در آغوش گرفتن را شامل شود بنابراین دست قاضی در صدور رابطه نامشروع باز است که البته به این موضوع ایرادات زیادی وارد است. اما انچه گفته شده قانون است که قاضی می تواند به آن استناد کند و اگر متهم دلیل کافی داشته باشد می تواند ثابت کند رابطه اش نامشروع نبوده است ، اثبات این موضوع در هرمورد متفاوت است.

البته این را هم باید در نظر گرفت که زن و مردی که با اطلاع خانواده برای آشنایی ازدواج بایکدیگر در ارتباط تلفنی و حضوری هستند اگر روابط آنها غیر متعارف باشد مشمول جرم رابطه ی نامشروع خواهند بود.

مشاوره بهترین وکیل کیفری مشهد

همچنین باتوجه به اینکه این روز ها حضور زن ها درجامعه گسترده شده است برخی از این مصادیق تعدیل شده است بهترین وکیل رابطه نامشروع در مشهد برای مثال:نمی توان صرفا رابطه ی تلفنی دو همکار زن و مرد یا اینکه در اتومبیل باشند را مشمول رابطه ی نامشروع دانست

چه کسانی می توانند از جرم رابطه ی نامشروع شکایت کنند؟

یکی از سوالات در مورد این جرم این است که چه کسی می تواند از جرم رابطه ی نامشروع شکایت کند؟ جرم رابطه ی نامشروع  از آن دسته جرایمی است که نیاز به شاکی خاصی ندارد یعنی بدون اینکه شاکیخصوصی شکایت کند نیروی انتظامی یا دادستان می تواند رسیدگی به این جرم را آغاز کند. مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری در مشهد می تواند بسیار راهگشا باشد.

البته نیروی انتظامی در صورتی در این مسایل دخالت می کند که جرم به صرت مشهود دیده شود مثلا: کسی که اقدام به آغوش گرفتن زن نامحرم در خیابان می کند، به صورت مشهود یکی از مصادیق جرم رابطه ی نامشروع را انجام داده است و اگر پلیس ببیند به راحتی می تواند این جرم را در دسته ی جرایم غیر قابل گذشت قرار دارد و اگر با شکایت شاکی حضوری آغاز شده باشد حتی درصورتی که شاکی رضایت بدهد رسیدگی به جرم متوقف نخواهد شد زیرا جرم رابطه ی نامشروع از جرایمی است که علاوه بر اینکه مخالف شرع است موجب جریحه دار شدن وجدان عمومی و برهم ریختن نظم نیز می شود..

نحوه ثبت شکایت جرم رابطه ی نامشروع

رابطه ی نامشروع یک جرم است. شکایت از این جرایم جزو دعوی کیفری محسوب می شود که مراحل ثبت و رسیدگی به جرم رابطه نامشروع در آیین دادرسی کیفری مشخص شده است طبق تقسیم بندی قانون آیین دادرسی کیفری شکایت از جرم رابطه ی نامشروع در شهرستان ها و تهران باهم متفاوتند. شکایت از جرم رابطه  نامشروع در شهرستان ها باید در دادگاه کیفری ثبت شود.

یکی از راه های ثبت شکایت جرم رابطه نامشروع مراجعه به دفاتر خدمات قضایی است که بعد از پرداخت هزینه دادرسی شکایت ثبت می شود بعد از ثبت شکایت رسیدگی و تحقیق درباره جرم آغازی می شود و درصورت احراز جرم، پرونده به دادگاه ارشاد ارسال می شود. بهترین وکیل رابطه نامشروع در مشهد نظر قاضی در تشخیص رابطه ی نامشروع بسیار تاثیر گزار است.از آنجا که دلایل پرونمده روابط نامشروع اصولا در تله گرام واتساپ و … می باشد نیاز به وکیل جرایم اینترنتی مشهد است.

بهترین وکیل پرونده روابط نامشروع

اثبات جرم رابطه ی نامشروع به سختی ممکن است، بهترین روش برای  اثبات جرم رابطه نامشروع یااین است که خود مرتکب به این کار اقرار کند یعنی مثلا دختری از پسری بابت رابطه نامشروع شکایت می کند این خود یک نوع اقرار دختر به داشتن رابطه نامشروع با پسر است.

راه دیگر برای اثبات چنین پروندهایی شهادت شاهد است که معمولا اثبات جرم از این طریق بسیار سخت و ناممکن است .

راه های بسیار ئیگری هم برای اثبات رابطه ی نامشروع وجود دارد از جمله این راه ها می توان وجود عکس و فیلم باشد،همچنین وجود پیامک یا چت در فضای مجازی ( وکیل جرایم فضای مجازی در مشهد ) همگی می تواند راهی برای اثبات جرم رابطه نامشروع باشند.

همه ی این موارد درصورتی اثر دارد که باعث می شود قاضی به وجود رابطه نامشروع پی ببرد و منجر به اثبات جرم شود. در این دسته از جرایم علم قاضی و نظر او بسیار مهم و تاثیرگزار است.

اثرات مخرب رابطه ی نامشروع

فرهنگ مبتدل غرب به ویژه در بخش ارتباط زن و مرد از طریق تلویزیون ماهواره ، اینترنت و نظایر ان در مرحله ی اول جلب توجه می کند و در صورت ارتباط مستمر به مرور زمان به صورت عادی در امده و به تدریج جز فرهنگ آدمی در می اید که در این حالت اعمال ضدارزشی نظیر ارتباط با نامحرم عادی تلقی می شود وقبح آن از بین می رود عادی سازی روابط با نامحرم می تواند مقدمه ارتباط های پیچیده تر و خطرناک تر و از جمله ارتباط جنسی با نامحرم محسوب می شود.

اثرات مخرب ارتباط نامشروع

-رشد احساس گناه

-فروپاشی جامعه

-پیدایش مشکلات زیادی برای ازدواج

-ترس و اظطراب

-بی نظمی و هرج و مرج جنسی

بانگاهی به جامعه های غربی پیامدهای منفی رابطه نامشروع را به فرد و جامعه به خوبی در خواهید یافت در این جامعه هدف انسان از زندگی آینده ای روشن از بین رفته است و افزایش روز افزون قتل و جنایت و اعتیاد و خود فروشی اشفتگی روحی و روانی و دیگر آسیب های اخلاقی و انسانی در گستر اصل لذت جویی و حکومت غریزه برعقل آدمی ریشه دارد چرا باید این فرهنگ غلط را الگو برداری کنیم.

ثبت زمان مشاوره حضوری و قبول وکالت

وکیل رابطه نامشروع در مشهد 

۰۹۱۵۵۰۰۳۴۱۷

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نكو داشت نام آوران عرصه هاي گوناگون داراي دو ويژگي متمايز است:  اول آنكه، انسان نكو داشته از اقليم فردی خويش خارج می‌شود و وجهه‌ای اجتماعي می‌يابد، با اين توجيه كه هر بزرگداشتی بزنگاهی است كه سبب می‌شود تا انسان ستوده از قلمرو خويشتن خويش درگذرد و به مقام فرزانگی برسد. نكو داشت لاجرم قرين نيكنامی است و نيكی شانی اخلاقی دارد. بنابراين نكو داشت همانگاه كه رفتار نامداران را چونان معيارهای اخلاقی تعريف می‌كند، در باطن پاسداشت خوبی و رفتار نيك است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تعیین وقت حضوری مشاوره و وکالت