لیست وکلای مشهد

فرهاد حسینی مقدم

لیست وکلای مشهد

لیست وکلای مشهد، با توجه به اینکه تعداد وکلای دادگستری در مشهد زیاد است، پیدا کردن اسامی وکیل ها در مشهد کار راحتی نیست و مهمتر پیدا کردن  از میان لیست کامل وکلای دادگستری مشهد است.، سایت وکیل مشهد در این نوشته شما را با نحوه جستجوی اسامی وکلای پایه یک دادگستری در مشهد آشنا می نماید.

با توجه به اهمیت موضوع و اینکه افراد در انتخاب وکلای دادگستری و تشخیص آن از افراد غیر وکیل در مشهد ، خصوصا افراد فاقد پروانه وکالت که موسسه حقوقی دارند ، دچار سر درگمی می شوند و بعضا دچار اشتباه می شوند بر آن شدیم که نوشته ای در خصوص لیست وکلای مشهد یا اسامی وکلای پایه یک دادگستری در مشهد را بنویسم و از این طریق افراد را در انتخاب وکیل دادگستری یاری نماییم.

لیست وکلای مشهد
فرهاد حسینی مقدم – عضو کانون وکلای دادگستری خراسان

 

لیست وکلای مشهد (نحوه استعلام )

افراد اصولا هنگام مواجهه با مشکلات قضایی در جستجو اسامی وکلای شهر خود می باشد، برای این کار ابتدا در موتورهای جستجو گوگل در اینترنت عبارت های مانند: لیست وکلای دادگستری در مشهد ، اسامی وکلای پایه یک دادگستری مشهد ، جستجو وکیل در مشهد و … را سرچ می نمایند تا بتوانند به وکلایی که در شهر خودشان هستند دسترسی یافته و سپس وکیل خود را بر اساس تخصص و معیارهای دیگر به شرح ذیل انتخاب نماید. مثلا:

لیست وکلای پایه یک دادگستری مشهد

لیست وکلای حقوقی در مشهد

لیست وکلای خانواده در مشهد

لیست وکلای کیفری در مشهد

لیست وکلای کانون در مشهد

ما در سایت وکیل پایه یک دادگستری مطمئن ترین روش برای دسترسی به اسامی وکلای هر شهر به شما آموزش می دهیم و این روش استعلام از کانون وکلای دادگستری به صورت حضوری یا تلفنی وکیل است که این شیوه استعلام وکیل دادگستری در مشهد ، احتمال اشتباه افراد در مراجعه به افراد غیر وکلای دادگستری را به صفر می رساند.

لازم به ذکر است اصولا در هر استان یک کانون وکلای دادگستری وجود دارد که در شهر مرکز هر استان می باشد به عنوان مثال استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی یک کانون دارد که آن هم در مرکز استان خراسان رضوی و در شهر مشهد می باشد. در کانون وکلای دادگستری هر استان ، لیست اسامی تمام وکلای دادگستری که عضو آن کانون وکلای هستند، وجود دارد.

این روش هرچند سنتی می باشد ولی اظمینان بخش تر است، چرا که در شهر مشهد بارها شنیده ایم که بعضی افراد سودجو در کار وکلای دادگستری دخالت می نمایند و خود را از اسامی وکلای مشهد معرفی می نمایند به تعبیر وکیل کیفری مشهد تظاهر به کار وکالت می نمایند و از این طریق باعث سوء استفاده مالی از مردم می شوند.

لیست وکلا مشهد

اسامی وکلای پایه یک دادگستری در مشهد چطور پیدا کنیم؟

در ادامه نوشته اسامی وکلای پایه دادگستری در مشهد ، ابتدا تعریفی از وکیل پایه یک دادگستری و تفاوت آن با وکیل پایه ۲ یا کار آوز وکالت بیان می نماییم، سپس اینکه چه وکیلی واجد عنوان وکیل پایه یک دادگستری در مشهد می باشد تا اسم آن جزء اسامی وکلای پایه یک دادگستری در مشهد قرار بگیرد.

هر فردی با داشتن حداقل مدرک لیسانس حقوق یا فقه و مبانی حقوق می تواند در آزمون کانون وکلای دادگستری شرکت نماید و کانون خود را نیز انخاب نماید، در صورت قبولی فرد شرکت کننده در کانون انتخابی ، فرد به عنوان کار آموز وکالت شناخته و در لیست وکلای قرار می گیرد.

دوران کار آموزی حدود ۲ سال است که کار آموز در این مدت می تواند وکالت نیز انجام دهد. البته در اسامی دعاوی مهم محدویت دارد؛ بعد از اتمام دوره و موفقیت در آزمون اختیار که توسط کانون وکلای دادکستری برگزار می شود به درجه وکیل پایه یک دادگستری نائل می گردد و به اسامی وکلای پایه یک دادگستری می پیوندد.

بنابر این در کانون وکلای دادگستری ، عنوان وکیل پایه دو ۲ نداریم و با دو عنوان کار آموز یا وکیل پایه یک دادگستری سر و کار داریم. نهاد وکالت یا همان اسکودا ( اتحادیه کانون های وکلای دادگستری ایران )  قدیمی ترین نهاد دفاع از حقوق متهم در ایران هست که از استقلال برخوردار بود و در تمام دنیا به رسمیت شناخته شده است.

هر وکیل کانون وکلای خراسان که پروانه وکالت شهر مشهد را داشته باشد و در حال فعالیت وکالت نیز باشد وکیل پایه یک دادگستری در مشهد می گویند و در اسامی وکلای پایه یک مشهد قرار می گیرد و در صورت  موفقیت بعنوان وکیل خوب در مشهد نیز شناخته می شود.

لیست وکلای مشهد

سامانه جستجو وکلای دادگستری کدام سایت است؟

روش دیگر برای جستجو وکیل و دسترسی به اسامی وکلای عضو کانون وکلای دادگستری مشهد ، سرچ وکیل در سایت حامی وکیل صتدوق حمایت وکلای دادگستری ) می باشد. نحوه جستجو بدین صورت است که با وارد کردن نام و نام خانوادگی یا شماره پروانه وکالت ، اطلاعات کامل وکیل پایه یک دادگستری از جمله آدرس دفتر حقوقی و شماره تلفن وکیل مشهد به نمایش در می آید.

در ارتباط با نوشته اسامی وکلای مشهد و نحوه جستجو وکلا روش های دیگری نیز وجود دارد، از جمله استعلام وکیل از اسامی وکلای دیگر یا جستجو وکلا در گوگل می باشد مانند بهترین وکیل طلاق توافقی و … که می توان با وکیل مدنظر دترسی پیدا نمود.

از نظر ما حضور یک وکیل دادگستری در فضای مجازی از جمله داشتن وبلاگ یا سایت که مطالب حقوقی به اشتراک می گذارد هر چند نشانه به روز بودن وکیل مشهد است ولی به تنهایی موجب اعتماد به وکیل دادگستری نیست و نیازمند مراجعه حضوری به دفتر وکیل و ارزیابی دقیق است.

وکیل پایه یک در مشهد

در پایان نوشته اسامی وکلای مشهد موکدا توصیه میگردد برای دستیابی به اسامی وکلای دادگستری مشهد از طریق جستجو در اینترنت یا شبکه های اجتماعی نباید به افراد غیر حقوقی و موسسات حقوقی که اعمال وکلای دادگستری را انجام می دهند اعتماد کرد و از سایت حامی وکیل و یا از سایت وکلای مشهد استفاده نمایید.

تا با آرامش خاطر وکیل مورد نظر خود را از میان وکلای مشهد انتخاب نمایید چرا که اعتماد بین وکلا و موکلین بسیار خوب است و اعتماد باعث دلگرمی موکل به وکیل برای پیگیری پرونده است و هم انگیزه برای پرداخت حق الوکاله وکیل نیز می باشد. سایت وکیل مشهد این اعتماد را ارج می نهد.

در ادامه لازم به ذکر است تا معرفی کوتاهی درباره وکیل حسینی مقدم انجام دهیم. فرهاد حسینی مقدم وکیل پایه یک دادگستری که با چندین سال سابقه درخشان و حرفه ای در زمینه وکالت انواع پرونده های کیفری و حقوقی در لیست کانون وکلای دادگستری خراسان دیده میشود. برا مشاوره و عقد قرارداد وکالت با یکی از شماره های داده شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

مشاوره و وکالت تخصصی

توسط  لیستی از وکلای خوب مشهد

[yasr_visitor_votes size=”medium”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نكو داشت نام آوران عرصه هاي گوناگون داراي دو ويژگي متمايز است:  اول آنكه، انسان نكو داشته از اقليم فردی خويش خارج می‌شود و وجهه‌ای اجتماعي می‌يابد، با اين توجيه كه هر بزرگداشتی بزنگاهی است كه سبب می‌شود تا انسان ستوده از قلمرو خويشتن خويش درگذرد و به مقام فرزانگی برسد. نكو داشت لاجرم قرين نيكنامی است و نيكی شانی اخلاقی دارد. بنابراين نكو داشت همانگاه كه رفتار نامداران را چونان معيارهای اخلاقی تعريف می‌كند، در باطن پاسداشت خوبی و رفتار نيك است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تماس مستقیم