وکیل حقوقی در مشهد

وکیل حقوقی درمشهد

وکیل حقوقی در مشهد

پرونده های حقوقی آنچنان که از اسمش پیداست از حقوق و حق نشات میگیرد و بیشتر بار مالی دارد، وکیل حقوقی به دنبال باز پس گرداندن حقوق یا اعاده ملک و زمین به وضع سابق است جهت وکالت و مشاوره با وکیل خوب حقوقی در مشهد می توانید با تیم وکلای ما ارتباط برقرار نمایید.

وکیل حقوفی
وکیل حسینی مقدم

وکیل پایه یک مجرب و متخصص امور حقوقی

حقوق اصطلاحاً ”عبارتست از” مجموعه قواعدی که تنظیم کننده و حاکم بر روابط اشخاص در جامعه معین میباشد در نتیجه قواعد تنظیم کننده روابط افراد در جامعه که اختصاراً قواعد حقوقی یا قانون نامیده میشود برای افراد اختیار و توانائی تحصیل اراده خود به دیگران و الزام دیگران به رعایت آثار این اراده (اعمال حق) ایجاد میگردد.

چرا باید از وکیل حقوقی کمک بگیریم؟

در دعاوی حقوقی ، خواهان خواستار باز پس گرفتن حق خود از وجه یا املاک مورد مناقشه از فرد خوانده میباشد و از پیچیدگی های زیادی برخورد است طوری که کوچک ترین اشتباه در مسائل شکلی یا ماهوی فرد را برای همیشه از رساندن به حقوق قانونی خود محروم میکند.

همین موضوع لزوم استفاده از یک وکیل حقوقی با تجربه که به قوانین تسلط کامل داشته باشد و به رویه قضایی دادگاه ها نیز آشنا باشد را توجیه و نشان می دهد. عقل انسان نیز حکم می نماید که در هر کاری مخصوصا بروز مشکل حقوقی به اهل آن و خبره در آن کار که وکیل پایه یک دادگستری است مراجعه نماییم و از اقدامات خودسرانه که باعث اطاله دادرسی و تحمیل هزینه های زیادی می گردد اجتناب گردد.

وکلای پایه یک متخصص در امور حقوقی

مشاوره حقوقی حضوری و تلفنی

بررسی حقوق عمومی و خصوصی

حقوق عمومی، شامل حق و حقوقی است که بین ادارات و نهاد های دولتی یا موسسات عمومی در انجام وظیفه و خدمت متقابل به مردم وجود دارد و باید اجرا گردد. همچنین چگونگی نحوه ی اجرای آن نیز در حقوق عمومی شرح داده شده است.

حقوق خصوصی تنظیم کننده روابط بین افردا است.  مجموعه قواعد حاکم بر روابط افراد با یکدیگر است؛ قواعدی که در روابط تجاری، خانواده و تعهدات اشخاص در برابر یکدیگر مورد استفاده قرار می‌­­گیرد و حاکم است

 

وکیل حقوقی در  مشهد

تفاوت وکیل دادگستری با نماینده حقوقی جیست؟

شخصی را وکیل دادگستری حقوقی گویند که دارای پروانه ی وکالت است و می تواند با تأسیس دفتر وکالت در حوزه ای که در آزمون وکالت آنجا پذیرفته شده است به امر مهم وکالت بپردازد.

تنها وکلای دادگستری می توانند به نمایندگی از افراد در دادگاه حاضر شوند ولی در یک موارد استثناء و جود دارد ، بعضی اشخاص حقوقی البته به تجویز قانون می توانند علاوه بر امکان بهره مندی از خدمت حقوقی وکلای دادگستری، اشخاصی را به عنوان نماینده یا نماینده حقوقی معرفی نمایند.

موجب ماده ی ۳۲ قانون آئین دادرسی مدنی: وزارتخانه ها، موسسات دولتی وابسته به دولت، شرکت های دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی و موسسات عمومی غیردولتی، شهرداریها و بانک ها می تواند علاوه بر استفاده از وکلای دادگستری برای طرح هر گونه دعوا یا دفاع و تعقیب دعوای مربوط از اداره حقوقی خود یا کارمندان رسمی خود با داشتنز شرایط به عنوان نماینده حقوقی استفاده نمایند.

فرق بین یک وکیل با مشاور حقوقی در مشهد

وکالت یک عقد جایز است ودر چارچوب قانون منعقد شود طرفین در عقد وکالت، وکیل و موکل شناخته می شوند. در حالی که مشاور حقوقی چنین نیست. بهترین وکیل میتواند از جانب شخص حقیقی و حقوقی تعیین شود.

وکیل الزام به اخذ مجوز های خاص توسط کانون وکلا و گذراندن دوره های کارآموزی می باشد و برای ارائه خدمات حقوقی مشاوره و وکالت بایستی دفتر وکالت دا باشدولی مشاوره حقوقی نیاز به مجوز خاصی ندارد و  افراد تنها کافیست نسب به قوانین اطلاعات و دانش کافی داشته باشند و می توانند در ادارات، سازمان ها، یا حتی شرکت های تجاری به راحتی مشغول به فعالیت شوند.

یک وکیل در مشهد می تواند وکالت تمام دعاوی را در محکام حقوقی و کیفری قبول نماید ولی مشاوره مجوز وکالت در محاکم را به هیچ عنوان ندارد با توضیحاتی که دادیکم در صورت تمایل به اخذ وکیل بهتر است از وکیل حقوقی مشاوره بگیرید نا از مشاور حقوقی که پروانه وکالت و تجربه دعاوی ندارد.

 وکیل حقوق به چه مسائل باید تسلط داشته باشد

♦ تسلط کامل بر پرونده حقوقی موکل

♦ احاطه و اشراف به قانون آیین دادرسی مدنی

♦  محاسبه و نحوه پرداخت هزینه‌ های مربوط به دادرسی حقوقی

♦ اگاهی از مهلت‌های قانونی برای حضور در دادگاه و انجام دفاعیات

♦  آشنایی کامل با انواع  قرارهای مختلف در دادگاه‌ها و موارد صدور

♦  اطلاع از مهلت‌های  قانونی برای اعتراض به آراء دادگاه حقوقی

♦ آشنایی درباره چگونگی انجام مراحل تجدیدنظر، فرجام‌خواهی و واخواهی از آراء

 

وکیل حقوقی در مشهد

دعاوی مهم حقوقی در دادگستری مشهد

وکیل امور ملکی ، مطالبه وجه چک و سفته ، ثبتی ، شهرداری ، ارث ، وصیت ، تقسیم ترکه ، تابعیت ، ثبت احوال ، ابطال سند رهنی ، تنفیذ صلح نامه ، الزام به تنظیم سند ، الزام به فروش ملک مشاع ،

 انحصار وراثت ، تخلیه مورد اجاره ،خلع ید ، وکیل ارث و میراث مشهد تصرف عدوانی ، ابطال شرکت ، فسخ معامله ، الزام به تنظیم سند ، اثبات بیع ، ثبت شرکت ، ثبت اختراع ، ثبت برند ،

مطالبه خسارت ، وجه التزام ، الزام به تعهدات حقوقی ، مهاجرت ، تغییر سن ، شرکت تجاری ، تنطیم قرارداد توسط وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی ، مشارکت ،

مراحل رسیدگی به دعوی حقوقی در مشهد

برای اینکه بتوانید حقوق خود را باز گردانید بایستی ابتدا موضوع خود را نزد وکیل مطرح و در صورتی که از نتیجه گیری تا حدودی مطمئن شدید مراحلی را طی نماید که در ادامه توسط وکیل به صورت مختصر ارائه می گردد.

• مشاوره با وکیل و تنطیم دادخواست

• مراجعه به یکی از ذفاتر خدمات قضایی مشهد

• باطل نمودن تمبر و پرداخت هزینه دادرسی

• ثبت پرونده در دفتر کل دادگاه حقوقی و ارجاع آن به شعب

• ثبت پرونده در دفتر شعبه حقوقی و تعیین وقت رسیدگی

•  تعیین وقت رسیدگی و ابلاغ به طرفین یا وکلای آنها

• جلسات دادرسی و ارائه دفاعیات

• انشاء رای  (حکم – قرار )

دعاویی حقوقی مستقیماٌ در دادگاه عمومی حقوقی مشهد رسیدگی می گردد و نیازی به مراجعه با دادسرا یا وکیل دادگاه کیفری نیست. در صورت داشتن وکیل نیازی به حضور شما در مراحل دادرسی نیست.

چطور یک وکیل خوب حقوقی در مشهد پیدا کنم؟

انتخاب یک وکیل خوب برای پرونده می تواند در نتیجه بسیار موثرباشد برای این کار می توانید از دوستان و آشنایان خود در مشهد که مراجعه به یک وکیل حقوقی داشته  و رضایت داشته اند، کمک بگیرید همچنین مراجعه به سایت های حقوقی وکالت و مطالعه رزومه و سوابق کاری وکیل و نظراتی که دیگران در مورد وی داده اند بهترین وکیل حقوقی خود را انتخاب نماید.

وکیل شما بهتر است این ویژگی ها را داشته باشد:

  • منصف بودن در دریافت حق الوکاله
  • متخصص بودن در موضوع شما
  • سماجت در پیگیری پرونده

وکیل شما باید پروانه وکالت معتبر دادگستری کانون وکلای مشهد یا سایر شهرها را داشته باشد و حواستان به افراد وکیل نما باشد که ادعای وکیل و مشاور حقوقی بودن می نمایند، از نظر قانون فقط وکیل می تواند مشاوره دهد و پرونده حقوقی مردم را در دادگاه ها وکالت و پیگیری نماید.

ثبت زمان ملاقات مشاوره حضوری و قبول وکالت

۰۹۱۵۵۰۰۳۴۱۷

۰۵۱۳۳۶۰۲۰۲۵۳

[yasr_visitor_votes size=”medium”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نكو داشت نام آوران عرصه هاي گوناگون داراي دو ويژگي متمايز است:  اول آنكه، انسان نكو داشته از اقليم فردی خويش خارج می‌شود و وجهه‌ای اجتماعي می‌يابد، با اين توجيه كه هر بزرگداشتی بزنگاهی است كه سبب می‌شود تا انسان ستوده از قلمرو خويشتن خويش درگذرد و به مقام فرزانگی برسد. نكو داشت لاجرم قرين نيكنامی است و نيكی شانی اخلاقی دارد. بنابراين نكو داشت همانگاه كه رفتار نامداران را چونان معيارهای اخلاقی تعريف می‌كند، در باطن پاسداشت خوبی و رفتار نيك است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تماس مستقیم