بهترین وکیل خانواده در مشهد ⚖️ – لیست ۵ تایی – آپدیت【۱۴۰۳】⭐

وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده در مشهد ⚖️ – لیست ۵ تایی – آپدیت【۱۴۰۳】⭐

فهرست مطالب

تعداد بسیار زیاد پرونده در امور دعاوی و اختلافات خانوادگی در مشهد لزوم مشاوره با یک وکیل خانواده در مشهد را توجیه می‌کند. اگر شما نیز جهت هر یک از دعاوی مربوط به طلاق از جمله نفقه و مهریه، حضانت فرزندان و… به مشاوره وکیل پایه یک خانواده در مشهد نیاز دارید، جهت درخواست وکیل مجرب و متخصص می‌توانید با شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری تماس بگیرید. 

البته در ابتدا بهتر است از کلیه موضوعات پیرامون وکیل خانواده از جمله حوزه فعالیت، مراحل کاری گرفته تا ویژگی‌های یک وکیل خوب در مشهد برای دعاوی خانوادگی مطلع شوید و با آگاهی کامل برای دریافت مشاوره و درخواست وکیل خانواده اقدام کنید. 

وکیل دعاوی خانواده

 گستردگی شاخه‌های حقوقی و قوانین مربوط به آن سبب شده است تا اکثر وکلا یک حوزه مشخص را برای فعالیت تخصصی خود انتخاب کنند. یکی از رشته‌های مهم حقوق، حقوق خانواده و مسائل مرتبط به آن است که دعاوی مربوط به آن توسط وکیل مجرب خانواده انجام می‌شود. وکیل دعاوی خانواده در مشهد با تخصص در زمینه حقوق خانواده و کسب تجارب و توانایی لازم، وکالت دعاوی خانوادگی را بر عهده می‌گیرد. و امور مربوط به همسر و فرزندان و دعاوی مالی ناشی از نکاح، علی‌الخصوص مطالبات زوجه اعم از مهریه و نفقه و اجرت‌المثل، طلاق توافقی، وکیل اثبات نسب، جهیزیه، حضانت و … به کمک شهروندان بیاید.

برای طرح دعاوی خانواده الزامی به داشتن وکیل دادگستری نیست، ولی عدم اطلاع از حقوق و قانون خانواده و از طرفی کوتاه بودن فرصت‌های پیش آمده آن هم در جلسه دادگاه خانواده که بسیار کوتاه و حیاتی است و ممکن است توسط خود فرد از دست برود. بنابراین، حتی اگر قصد محول نمودن پرونده خانواده خود به وکیل پایه یک دادگستری در مشهد را ندارید، حتما از مشاوره وکیل خوب خانواده در مشهد بهره‌مند شوید.

بهترین وکیل خانواده در مشهد
بهترین وکیل خانواده در مشهد

دعاوی مربوط به دادگاه خانواده

حوزه فعالیت وکیل خانواده را میتوان دعاوی در صلاحیت دادگاه خانواده مشهد دانست. دادگاه‌های خانواده طبق ماده ۴ قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۲ صرفا به دعاوی رسیدگی می‌کنند که بر اساس قانون در صلاحیت ذاتی آنها قرار دارد. صرفا دعاوی زیر را در دادگاه خانواده رسیدگی می‌کند:

  • نامزدی و خسارت ناشی از برهم زدن آن
  • نکاح دائم، موقت و اذن در نکاح
  • شروط ضمن عقد نکاح
  • ازدواج مجدد
  • جهیزیه
  • مهریه
  • نفقه زوجه و أجرت المثل ایام تصرف
  • تمکین و نشوز
  • وکیل دعاوی طلاق، رجوع ،فسخ و انفساخ نکاح،بذل مدت و انقضای آن
  • حضانت و ملاقات طفل
  • نسب
  • رشد،حجر و رفع آن
  • ولایت قهری،قیومیت، امور مربوط به ناظر و امین اموال محجوران، امور حسبی و وصایت در امور مربوط به آنان
  • نفقه اقارب
  • امور راجع به غایب مفقودالاثر
  • سرپرستی کودکان بی سرپرست
  • اهدای جنین
  • تغییر جنسیت

اهمیت داشتن وکیل در دعاوی خانواده

با توجه به تغییرات قانونی از جمله تصویب قانون حمایت از خانواده و همچنین قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی، آگاهی کامل از قوانین ذکر شده و همچنین رویه قضایی برای احقاق حقوق قانونی از نظر وکیل خانواده در مشهد، لازم و ضروری است. وکیل مجرب امور خانواده فردی است که در امور مربوط به  دادگاه خانواده تجربه و تخصص دارد و بیشترین پرونده‌‌های وی اختلافات خانوادگی می‌باشد.  داشتن وکیل پایه یک خانواده مزیت‌هایی نیز دارد از جمله:

  • عدم نیاز به حضور موکل در دادگاه
  • طرح درست دعوی توسط وکیل خانواده
  • فراهم نمودن مقدمات دفاع
  • آشنا بودن وکیل مشهد به رویه قضایی
  • تحصیل دلیل و حفظ آن

از آنجایی که  تمام افراد اطلاعات کامل و کافی از قوانین و روند رسیدگی به پرونده‌ها ندارند، با یک اظهار یا طرح دعوا اشتباه یا ناقص، پرونده‌ای که امکان پیروزی در آن دارند را از دست می‌‌دهند. دفاع از دعوی صرف داشتن اطلاعات حقوقی در محاکم خانواده نیست، کسب تجربه در دعاوی متعدد خانواده و اقدامات درست و به موقع ، آشنایی با رویه دادگاه بدوی، تجدید نظر و دیوان عالی کشور و … در پیروزی نقش زیادی دارد. برای دفاع بهتر و موفق تمام مواد قانونی مرتبط، آراِء و نظریات حقوقی را بررسی می‌کند.

توصیه ما این است قبل از اقدام ، موضوع خود را با لیست وکلای ما در مشهد ( وکیل خانواده خانم و وکیل آقا ) در میان گذاشته و نظرات آنها را بخواهید و در نهایت وکالت خود را به وکیلی که زمینه امور خانوادگی صورت تخصصی کار می‌کند، محول نمایید. هرچند که ممکن است وکلای زیادی در این زمینه وجود داشته باشند، ولیکن پیدا نمودن یک وکیل خوب خانواده در مشهد کار دشواری نیست.

بهترین وکیل خانواده در مشهد
بهترین وکیل خانواده در مشهد

 اولین موضوعی که بعد از بروز اختلاف به ذهن زوجین خطور می‌نماید، این است که چطور شماره و آدرس بهترین وکیل خانواده را در شهر خود پیدا نمایند تا بتوانند مشاوره دریافت نمایند و در صورت لزوم وکالت پرونده خود را به وی واگذار نمایند. راه‌های زیادی وجود دارد از جمله پرسیدن از دوستان و آشنایان و همچنین جستجو در اینترنت و دیدن نظرات موکلین قبلی، می‌تواند برای انتخاب بهترین وکیل دعاوی خانواده در مشهد موثر باشد.

افراد هنگام جستجوی وکیل در مشهد به دنبال آدرس و دفتر وکالت یکی از بهترین وکلای خانواده در مشهد یا خراسان جهت طرح دعوای خود یا دفاع پرونده خانواده هستند. ما در نوشته وکیل خانواده در مشهد برای انتخاب بهتر، بعضی از ویژگی‌‌های وکیل خوب  را بیان می‌نماییم. امیداوریم که با مدنظر قرار دادن این خصوصیات بتوانید انتخاب بسیار عالی را برای وکالت پرونده خانوادگی خود داشته باشید.

ویژگی های یک وکیل خوب خانواده

ویژگی‌های یک وکیل خود در دعاوی خانواده را می توان شامل موارد زیر دانست:

  • فعالیت تخصصی و تجربه بالا در دعاوی خانواده
  • توصیه به سازش توسط بهترین وکیل خانواده
  • در صورت عدم سازش توصیه به طلاق توافقی
  • عدم طرح دعاوی متعدد توسط وکیل خانواده با در نظر گرفتن مصلحت موکل
  • سعی بر جلوگیری از تنش بین زوجین
  • بهترین وکیل خانواده محرم اسرار موکل است
  • صداقت داشتن و گفتن واقعیت ها به موکل
  • پیگیری مداوم وکیل و گزارش کار به موکل
  •  به دنبال حصول بهترین نتیجه بودن

با در نظر گرفتن معیارهای گفته شده می‌توانید یکی از بهترین وکیل‌های خانواده در مشهد را برای پرونده خود انتخاب نمایید. بهترین وکیل دعاوی خانواده با داشتن اخلاق حرفه‌ای، اشراف کافی به مسائل و با سابقه و تخصص لازم در پرونده‌های خانواده، در تنگناهای دادرسی موکل خود را به نحو احسنت مشاوره می‌نماید و هیچگاه بخاطر حق‌الوکاله موکل را به بیراهه نمی‌کشد.

مراحل انجام دعاوی خانواده

در اصطلاح حقوق به کسی که قصد طرح دعوا دارد، خواهان می‌گویند و طرف دیگر را خوانده. خواهان در دعاوی خانواده می‌تواند زوج باشد یا زوجه؛ به عنوان مثال در دعوی نفقه، زوجه خواهان است و در دعوی تمکین خواهان زوج است.

برای مطرح نمودن دعاوی خانواده توصیه می‌گردد ابتدا از چند وکیل دادگستری مشورت گرفته و تا حد امکان یک وکیل پایه یک خانواده برای پرونده انتخاب نمایید؛ چرا که در مواردی امکان طرح اشتباه دعوا از طرف فرد غیر وکیل وجود دارد. مراحلی که یک وکیل پایه یک دادگستری برای پیگیری دعوی حقوقی شما طی می‌کند،‌به شرح زیر است:

گام اول: بررسی موضوع 

وکیل متخصص ابتدا در دفتر خود جلسه مشاوره حضوری تعیین می‌نماید، این جلسه با هماهنگی قبل از طریق شماره وکیل خانواده انجام می شود.در این مرحله وکیل پایه یک خانواده در مشهد به بررسی دلایل و مستندات درباره درخواست طلاق، نفقه، حضانت و… از دیدگاه حقوقی می‌پردازد و امکان طرح دعوی و حصول نتیجه را می‌سنجد.

گام دوم: مشاوره حقوقی

پس از بررسی دلایل و امکان‌سنجی طرح دعوی، وکیل خانواده درباره راه‌حل‌های قانونی، نحوه طرح دعوی و روند پیگیری پرونده تا حصول نتیجه توضیحات لازم را به موکل خود ارائه می‌دهد.

گام سوم: عقد قرارداد وکالت

بعد از دریافت مشاوره حقوقی می‌توانید با آگاهی کامل تصمیم خود برای انتخاب بهترین وکیل خانواده در مشهد را نهایی کنید. بعد از توافق و عقد قرارداد وکالت، کار وکیل خانواده برای پیگیری حقوقی خواسته شما آغاز می‌شود.

گام چهارم: مشاوره حقوقی با حضور طرفین

 وکیل خانواده در مشهد در اولین گام بعد از عقد قرارداد وکالت با تنظیم جلسه‌ای در حضور طرفین دعوی یعنی زوج و زوجه، تلاش می‌کند تا به یک راهکار و توافق بین طرفین برسد یا زوجین را به یک مشاور خانواده ارجاع می‌دهد. در صورت عدم توافق و سازش، پیگیری پرونده از مراجع قانونی آغاز می‌شود.

گام پنجم: پیگیری پرونده در دادگاه خانواده

در صورتی که هیچ یک از تلاش‌ها برای برقراری صلح و سازش به نتیجه نرسد، وکیل خانواده با تنظیم دادخواست و ارائه آن به دادگاه خانواده، پرونده حقوقی شما را تا رسیدن به حکم نهایی پیگیری می‌کند. طرح دعوی خانواده همانند دعاوی دیگر به موجب دادخواست می‌باشد. برای تقدیم دادخواست دعاوی خانواده بایستی به یکی از دفاتر خدمات قضایی مراجعه نمود تا دادخواست تنظیم و به دادگاه ارسال گردد.

بهترین وکیل خانواده خانم در مشهد

اسامی بهترین وکلای خانواده در مشهد

شمار زیادی از افراد نمی توانند هنگام بروز مشکلات متعدد حقوقی، در دادگاه از خود دفاع کنند و البته فن بیان قوی ندارند که در این گونه مواقع بهترین کار کمک گرفتن از وکیل باتجربه و خبره است؛ وکیل به موکلین خود در زمینه رسیدگی به پرونده و به جریان انداختن پرونده کمک بزرگی می کند و همین موضوع موجب شده که افراد برای مراجعه به دادگاه، ابتدا از یک وکیل متعهد و کارکشته مشورت می گیرند. در این مطلب سعی داریم اسامی بهترین وکلای خانواده مشهد را معرفی کنیم که در درستکاری، صداقت و ارائه خدمات حرفه ای، از بهترین ها هستند.

سیدفرهاد حسینی مقدم

وکیل خانواده در مشهد
وکیل خانواده در مشهد

وکیل پایه یک دادگستری با ۱۲ سال سابقه کار وکالت موفق و حرفه ای در دعاوی حقوقی، خانواده و کیفری از وکلای معروف و محبوب در شهر مشهد می باشند ایشان تمام تلاش خود را جهت احقاق حقوق موکلین انجام می دهند و بخاطر تعهد و حسن اخلاق اکثر موکلین رضایت دارند.

آدرس: مشهد، بین فرامرز عباسی ۱۹ و ۲۱، مجتمع خاتم، طبقه ۳، واحد ۱۵

تلفن: ۰۹۱۵۵۰۰۳۴۱۷

حانیه گیلانی

 بهترین وکیل خانم خانواده در مشهد
بهترین وکیل خانم خانواده در مشهد

حانیه گیلانی یک وکیل خانواده در مشهد است که به صورت حرفه ای مشاوره امور خانواده و طلاق می باشد. وی از وکلای پایه یک دادگستری بوده و شما می توانید از مشاوره ایشان در امور حقوقی خود بهره بگیرید. ایشان را می تواند به عنوان بهترین وکیل خانواده در مشهد خانم نامید.

آدرس: مشهد، بین فرامرز ۱۹ و ۲۱، مجتمع خاتم، طبقه ۳، واحد ۱۵

تلفن: ۰۹۱۵۵۰۰۲۴۱۷

دکتر عباس شفیعی

 

عباسی شفیعی - وگیل خانواده

آقای دکتر عباس شفیعی وکیل پایه یک دادگستری، عضو رسمی کانون وکلای دادگستری ،دانش پژوه مقطع دکترای تخصصی حقوق، دارای سابقه اعلام وکالت در حوزه های کیفری و حقوقی، خانواده، بیمه ، ثبتی، مهاجرت و شرکتها و امور قراردادها می باشند.

آدرس: مشهد بلوار سجاد، بهارستان ۴ پلاک ۲۷، طبقه سوم، واحد ۹

تلفن: ۰۹۱۵۲۰۳۲۰۰۲

علی ابراهیمی مهر

علی ابراهیمی مهر - وکیل خانواده

علی ابراهیمی‌مهر وکیل پایه یک دادگستری در شهر بزرگ و مذهبی مشهد است و ایشان توانسته از رشته حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه آزاد شهر مشهد فارغ التحصیل شود؛ وی دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری است و ۱۵ سال سابقه حقوقی دارد؛ ایشان یکی از بهترین وکیل خانواده در مشهد به حساب می‌آید.

آدرس: خراسان رضوی، مشهد، بلوار سجاد، بزرگمهر شمالی ۳، پلاک۲۷، طبقه۲، واحد ۵

تلفن:

رضا حسینی برج

رضا حسینی برج - وکیل خانواده

وکیل “رضا حسینی برج” وکیل پایه یک دادگستری مشهد یکی از بهترین وکلای مشهد با ۱۵سال سابقه کار وکالت هستند که بصورت حرفه ای در امور حقوقی ،کیفری،خانواده ،ثبت شرکت ها وکالت می‌نمایند و بیش از ۷۰۰۰پرونده موفق با رضایتمندی فراوان داشته اند.

آدرس: بلوار سجاد ،سجاد۶،جنب پیتزا نوشین ، پلاک۲۲۰

تلفن: ۰۹۱۵۶۰۲۴۰۰۴ – ۰۵۱۳۷۶۰۰۰۱۱

 

ویژگی های خاص دادگاه خانواده

  • تابع تشریفات نبودن

شروع رسیدگی به دعاوی و ادامه یافتن آن در این دادگاه خانواده مشهد با تقدیم دادخواست است، ولی تابع تشریفات آیین دادرسی مدنی نیست. تشریفات و نحوه ابلاغ در این دادگاه‌ها مطابق قواعد عام آیین دادرسی مدنی است. رعایت اصول دادرسی از نظر وکیل مشهد الزامی است.

  • حضور قاضی مشاور زن

دادگاه خانواده با حضور رئیس یا دادرس علی البدل و قاضی مشاور زن تشکیل می‌گردد، قاضی انشاکننده رای باید در دادنامه به نظر قاضی مشاور اشاره و چنانچه با نظر وی مخالف باشد با ذکر دلیل نظریه وی را رد کند. بر اساس نظریه اداره حقوقی ، حضور قاضی مشاوره در دادگاه تجدیدنظر الزامی نیست.

  • ارجاع به مراکز مشاوره خانواده

به منظور جلوگیری از افزایش اختلافات خانوادگی و طلاق و سعی در ایجاد صلح و سازش، بر اساس قانون حمایت خانواده، زوجین ابتدا باید به مراکز مشاوره خانواده مراجعه نمایند .. سپس در صورتی که این تلاش به نتیجه منجر نشد، طرح دعوا در دادگاه خانواده صورت می‌گیرد.

دعاوی خانواده که در مشهد نیاز به مشاوره دارند

بعضی دعاوی خانواده در مشهد بدون انجام مشاوره امکان ثبت دادخواست در دفاتر قضایی وجود ندارد، به عبارتی در این دعاوی انجام مشاوره الزامی است. حتی اگر بهترین وکیل خانواده مشهد نیز داشته باشید، بایستی مشاوره را شخصا انجام دهید. این دعاوی عبارتند از:

  • طلاق اعم از یکطرفه و توافقی
  •  دعوی مطالبه نفقه جاریه
  • دعوی الزام به تمکین عام و خاص

نکته: در صورتی که نفقه جاریه یا الزام به تمکین به عنوان دعوی تقابل مطرح گردد، نیاز به انجام مشاوره نیست.

جمع‌بندی

در این نوشته تلاش کردیم تمام آنچه باید درباره وکیل دعاوی خانواده در مشهد بدانید، از حوزه فعالیت وکیل خانواده و ضرورت داشتن وکیل در دعاوی خانواده گرفته تا نحوه انتخاب بهترین وکیل خانواده در مشهد را به صورت کامل ارائه دهیم. در صورتی که نیاز به مشاوره حقوقی در زمینه دعاوی خانواده دارید، می توانید با شماره وکیل خانواده در مشهد، فرهاد حسینی مقدم تماس بگیرید.

 

ثبت زمان مشاوره حضوری و قبول وکالت

۲۵۳ ۲۰ ۳۶۰  ۰۵۱ 

۳۴۱۷ ۵۰۰ ۰۹۱۵ 

نكو داشت نام آوران عرصه هاي گوناگون داراي دو ويژگي متمايز است:  اول آنكه، انسان نكو داشته از اقليم فردی خويش خارج می‌شود و وجهه‌ای اجتماعي می‌يابد، با اين توجيه كه هر بزرگداشتی بزنگاهی است كه سبب می‌شود تا انسان ستوده از قلمرو خويشتن خويش درگذرد و به مقام فرزانگی برسد. نكو داشت لاجرم قرين نيكنامی است و نيكی شانی اخلاقی دارد. بنابراين نكو داشت همانگاه كه رفتار نامداران را چونان معيارهای اخلاقی تعريف می‌كند، در باطن پاسداشت خوبی و رفتار نيك است

تعیین وقت حضوری مشاوره و وکالت