وکیل ملکی در مشهد

وکیل ملکی در مشهد

وکیل ملکی در مشهد

وکیل ملکی در مشهد ؛ دعاوی مربوط به ملک و املاک تعداد زیادی از پرونده های دادگستری مشهد را به خود اختصاص داده است نحوه صحیح طرح دعوی ملکی و ایرادات شکلی و ماهوی از ابزار بهترین وکیل ملکی است. یک وکیل خوب ملک مشهد آشنا به تمام قوانین و مقررات مربوط به اموال غیرمنقول ، آرای وحدت رویه ، رویه قضایی و نظریات دکترین حقوقی است.

وکیل ملکی در مشهد
وکیل حسینی مقدم – پایه یک دادگستری

متخصص و مجرب در دعاوی املاک

وکیل ملک در مشهد

تخصص وکیل ملک در دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به اموال غیر منقول ( اموالی که امکان جابجایی و نقل مکان ندارند مانند زمین ، خانه و … ) است. تمام دارایی های غیر منقول، در ردیف ملک قرار می گیرند.

انواع ملک

ملک مشاعی:

به ملکی گفته می شود که دو نفر یا بیشتر، در تمامی جزء جزء ملک، به نسبت سهم خود دارای مالکیت می باشند.

ملک مفروز:

ملکی است که در مالکیت یک شخص اعم از حقیقی یا حقوقی قرار دارد.

ممکن است مالکیت یک شخص در ملک خود هم به نحو مشاع باشد و هم به نحو مفروز، مانند مالکیت آپارتمان، که قسمت اختصاصی در مالکیت اختصاصی  و مفروز و قسمت مشاعی مانند راه پله ها و حیاط، در مالکیت مشاعی، قرار دارد.

یک وکیل ملک خوب در مشهد قبل از هر چیز باید نسبت به اصل و معنا و مفهوم موضوع ملک آشنایی داشته باشد.

متداولترین دعاوی وکلای ملکی مشهد

علیرغم آنکه تمام وکلای دادگستری امکان بررسی و قبول وکالت در تمامی پروندهای ثبتی، کیفری، حقوقی، ملکی و خانواده را دارند، اما تجربه یک وکیل ملکی خبره در زمینه امور مرتبط با املاک و اراضی باعث می شود تا بتواند با درصد موفقیت بالاتری در تمامی دعاوی ملکی قبول وکالت کند.

ذر شهر مشهد و سایر شهرها وکلای ملکی، تاحدودی شناخته شده و معروف هستند جرا که این وکلا تمرکز خود را بر امور مربوط ملک و املاک گذاشته و بیشترین تجربه را کسب نموده است. یک وکیل پایه یک به عنوان وکیل ملکی مجرب بیشتر با دعاوی و پرونده های زیر سرو کار دارد:

الزام به تنظیم سند رسمی

مرحله آخر فروش و انتقال رسمی یک ملک ، حضور طرفین در دفاتر اسناد رسمی و تنظیم سند رسمی می باشد که معمولا فروشندگان به دلایل مختلف از انجام آن خودداری می کنند. در این صورت خریدار یا وکیل ملکی با مراجعه به مراجع قضایی، فروشنده را ملزم به تنظیم سند رسمی می کند.

حکم تخلیه

 اگر پس از پایان مدت قرارداد اجاره، مستاجر بدون تمدید قرارداد از تخلیه ملک خودداری کند صاحب ملک می تواند برای گرفتن دستور تخلیه در صورتی که ملک منزل مسکونی باشد به شورای حل اختلاف محل وقوع ملک و در صورتی که ملک تجاری باشد به دادگاه عمومی محل وقوع ملک رجوع نماید.

خلع ید

 در دعاوی خلع ید ” وکیل خلع ید در مشهد “، متصرف ابتدا به صورت قانونی و قراردادی و با اجازه مالک به انتفاع از ملک پرداخته اما پس از اتمام مهلت از پیش تعیین شده، از باز پس دادن ملک به مالک خود امتناع نموده و به صورت غیر قانونی به تصرف ملک ادامه می دهد.

بنابراین حتما پیشنهاد می شود با یک متخصص در امور ملک و اراضی به عنوان یک وکیل ملکی در مشهد مشورت کنید.

تصرف عدوانی

دعوای تصرف عدوانی چه در بعد کیفری و چه در بعد حقوقی از جمله دعاوی ملکی متداول است.

الزام به تحویل ملک در مشهد

در هنگام بروز این مشکل خریدار می تواند با کمک یکی از بهترین وکلای در زمینه املاک مشهد ، اقدام به طرح دعوای الزام به تحویل مبیع علیه فروشنده نموده و‌ از این طریق اقدام به دریافت ملک خریداری شده خود نماید.

وکیل ملکی درمشهد

وکیل متخصص املاک

مبایعه نامه قراردادی است که طی آن خرید انجام شده است و به قراردادی اطلاق می‌شود که طبق آن مالی به دیگری فروخته شده باشد . در نتیجه عرفا قرارداد مکتوبی بین دو طرف تنظیم و بر اساس آن، مالی در مقابل دریافت عوض یا بها یا قیمت فروخته می شود، مبایعه نامه محسوب می شود.

در تعریف  قولنامه باید گفت که گاه افراد قصد فروش مال را دارند  مقدمات آن فراهم نیست مثلاً خریدار پول کافی ندارند یا فروشنده باید برای دریافت برگه مفاصا حساب شهرداری،  دارایی و غیره اقدام کند.  در این حالت دو طرف قرارداد تنظیم آن متعهد می شوند که در زمان و مکان مشخص( دفتر اسناد رسمی )حضور پیدا کنند و با شرایط تعیین شده در قرارداد معامله را انجام دهند به این قرارداد تنظیم شده قولنامه می گویند.

در قراردادهای قدیمی،  برای نوشتن مبایعه نامه از کاربن استفاده می‌شد. وکیل ملک خوب در مشهد اما امروزه در قراردادهای جدید به صورت پرینتی و یکسان تنظیم می شود از سه نسخه قرارداد یک نسخه برای خریدار و یک نسخه برای فروشنده اند و نسخه اصل قرارداد توسط متصدی معاملات بایگانی می شود که به همراه کپی مدارک باید تا ۵ سال در دفتر وکیل ملک ی در مشهد نگهداری شود و در صورت لزوم به آن مراجعه کنند.

وکیل املاک در مشهد

تخصص وکیل املاک در دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به اموال غیر منقول است حرفه وکالت مستلزم دانش، تجربه و تخصص است علی الخصوص در پرونده ملکی در مشهد که گاهی پیچیدگی دارد وکیل املاک به تمامی قوانین و آیین نامه های ثبت اشراف داشته و بنا به تجربه ای که داردتمامی جوانب پرونده را سنجیده و پس از آن اقدام به دفاع از امور ملکی موکل می نماید.

اوصاف مالکیت املاک

۱. مطلق بودن حق مالکیت

بدین معناست که مالک اختیار و حق هرگونه بهره‌برداری و انتفاع را از مال خود دارد.

۲. انحصاری بودن حق مالکیت

به موجب این حق، مال یا شیٔ انحصاری در اختیار فرد است و کسی نمی‌تواند آن را تصاحب کند؛

۳. دائمی بودن حق مالکیت

به معنای این نیست که فرد نتواند مال خود را به دیگری انتقال دهد، بلکه به این مفهوم است که مالکیت فرد مانند قرارداد اجاره یا حق انتفاع و… محدود به زمان مشخص و اندکی نیست و فرد هر زمان که بخواهد می‌تواند آن را به دیگری انتقال دهد یا حتی بدون استفاده باقی گذارد.

دعاوی مربوط به املاک در شهر مشهد

وکیل املاک، امور اراضی، متخصص املاک و اراضی، متخصص اراضی، وکیل امور اراضی متخصص املاک، وکیل خوب در مشهد ، خسارت مستاجر به ملک، قانون خسارت ودیعه به مستاجر، نحوه پراخت پول رهن به مستاجر، ، قوانین موجر و مستاجر ، وکیل موجر و مستاجر، مشاور حقوقی ملک و مستاجر،قانون اجاره مغازه

وکیل متخصص ملکی، امور ملکی، دعاوی ملکی، وکیل سند ملکی ، وکلای ملکی مشهد ، مشکلات ملکی، بهترین وکلای ملکی، وکیل متخصص دعاوی ملک ، تخلیه پیش از موعد، دادخواست مطالبه خسارت از مستاجر، خسارت به عین مستاجر خسارت تاخیر در تخلیه ملک، وکیل خوب املاک در مشهد ، شکایت از مستاجر،

قوانین رهن، قوانین فسخ قرارداد رهن و اجاره، نوشتن قرارداد ملک ، تخلیه ملک استیجاری، هزینه دادرسی دستور تخلیه ، حکم تخلیه منزل خریداری شده، صورتجلسه وکیل تخلیه ملک، عدول از دستور تخلیه، صورتجلسه تخلیه ملک خرید و فروش ملک، مشاوره خرید املاک، مشاور فروش املاک، مشاورین خرید ملک، وکیل  خرید و فروش خانه و اراضی

وکیل املاک در مشهد

اهمیت وکیل خوب در دعاوی املاک

دعاوی ملکی در شهر مشهد ، گستره وسیعی از موضوعات حقوقی و دعاوی حقوقی و کیفری را در بر می گیرد که از قوانین گسترده ای نشأت گرفته و متأسفانه موجب انباشت پرونده های قضایی در محاکم دادگستری شده است که عمده دلایل آن را می توان در خصوص عدم اطلاع افراد از نحوه نوشتن متن قرارداد های خرید و فروش املاک ، تعهدات قراردادی ، عقد قرارداد و مبایعه نامه در برخی بنگاه های املاک که متأسفانه جهت تسریع در انعقاد قرارداد و اخذ کمیسیون از طرفین قرارداد به معضلات حقوقی و پیچیدگی های دعاوی املاک دامن می زنند.

با توجه به تنوع موضوعات و دعاوی مربوط املاک کمک گرفتن از وکیل برای خرید ملک در شهر مشهد باعث پیشگیری از مشکلات می گردد و در صورت بروز اختلاف، با تجربه و تخصصی که دارد در روند پرونده و موفقیت هر چه سریعتر تاثیر زیادی دارد. اما این دسته موضوعات، حقوقی بوده از این رو داشتن وکیل املاک تاثیر به سزایی در این پرونده‌ها دارد.

یک وکیل املاک می تواند در تمامی مسائل حقوقی و کیفری که مربوط به املاک در شهر مشهد می شود، از  ناحیه موکل خود اختیار تام گرفته، تا آن ها را با موفقیت به مرحله نهایی برساند. این نوع از پرونده ها جز مهم ترین و سخت ترین پرونده هایی حقوقی هستند که نیاز به وکیل مجرب املاک پیدا می کنند.

چگونه پرونده را به بهترین وکیل املاک در مشهد بسپاریم ؟

بهترین وکلای پرونده های ملکی مشهد آنهایی هستند که تخصص در این زمینه دارند و تمرکز خود را در حوزه وکالت در مشهد در امور ملک گذاشته و به تمام چم وخم کار تسلط داشته و به موفقیت های بسیاری دست یافته اند ظوری که به وکیل ملکی معروف هستند برای انتخاب بسیار خوب وکیل ملکی موارد ذیل توصیه می گردد.

  1. به دنبال وکیل در مشهد باشید
  2. به دنبال وکیل متخصص ملکی باشید
  3. اخذ مشاوره حضوری با چنذ وکیلدادگستری
  4. نظرات موکلین یا کاربران در مورد وکیل معرفی شده

گاهی بعضی از پرونده ها، بسیار پیچیده می شوند و فقط دانش کافی وکیل می تواند چنین پرونده هایی را به موفقیت برساند. در نتیجه توصیه می شود برای گرفتن نتیجه مناسب در کمترین زمان ممکن و پیشگیری از فوت وقت در امور ملک، خرید آپارتمان، اراضی و… قبل از اقدام به طرح دعوی کیفری در دادگستری در  مورد موضوعات مربوطه با وکیل حرفه ای املاک در مشهد که باتجربه و دارای دانش کافی می باشد، مشورت نمایید.

ثبت زمان مشاوره حضوری و قبول وکالت

۰۹۱۵۵۰۰۳۴۱۷

۰۵۱۳۶۰۲۰۲۵۳

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نكو داشت نام آوران عرصه هاي گوناگون داراي دو ويژگي متمايز است:  اول آنكه، انسان نكو داشته از اقليم فردی خويش خارج می‌شود و وجهه‌ای اجتماعي می‌يابد، با اين توجيه كه هر بزرگداشتی بزنگاهی است كه سبب می‌شود تا انسان ستوده از قلمرو خويشتن خويش درگذرد و به مقام فرزانگی برسد. نكو داشت لاجرم قرين نيكنامی است و نيكی شانی اخلاقی دارد. بنابراين نكو داشت همانگاه كه رفتار نامداران را چونان معيارهای اخلاقی تعريف می‌كند، در باطن پاسداشت خوبی و رفتار نيك است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تماس مستقیم