وکیل طلاق توافقی در گلبهار

وکیل طلاق توافقی در گلبهار

وکیل طلاق توافقی در گلبهار

وکیل طلاق توافقی در گلبهار : در شهر گلبهار نیز مانند شهرهای دیگر طلاق توافقی رو به افزایش است  طلاق توافقی از ساده ترین نوع طلاق ها در دعاوی خانواده می باشد که برای انجام مراحل آن بهتر است از یک وکیل دادگستری گلبهار کمک بگیرید.

درصورتی که زوجین برای جدایی توافق داشته باشند، طرح طلاق توافقی یکی از راه های جدایی با کمترین هزینه و زمان ممکن خواهد بود. طرفین می بایست پیش از انجام مراحل طلاق، در موارد از جمله مهریه، جهیزیه ، حضانت  و ملاقات فرزند و … به توافق رسیده باشند.

طلاق توافقی در گلبهار

طلاق توافقی مستلزم مراجعه به دادگاه و اخذ گواهی عدم سازش خوواهد بود مراحل انجام توافقی در گلبهار همانند دیگر شهرها بدین صورت است که ابتدا باید فرایند مشاوره را طی نمود و سپس به یکی از دفاتر خدمات قضایی مراجعه نمود  تا دادخواست تنطیم گردد.

برای انتخاب بهترین وکیل طلاق توافقی در حوزه مشهد و شهر گلبهار می توانید از طریق شماره های دفتر وکالت وکیل پایه یک دادگستری در امور خانواده با ما در ارتباط باشید.

وکیل طلاق توافقی

زن و شوهر بعد از توافق در مورد مواردی که در بالا گفته شد باید به همراه یکدیگر به یکی از دفاتر خدمات قضایی بروند و دادخواست طلاق توافقی را ثبت کنند همچنین می توانند تمام مراحل مربوط به طلاق خود را به وکیل طلاق توافقی بسپارند

مزیت داشتن وکیل در طلاق توافقی

۱. در صورت به انتخاب و راهنمایی های وکیل یا مشاور زمان فرآیند طلاق به حداقل ممکن کاهش می یابد.

۲. در صورتی که به یک وکیل وکالت داده باشید نیازی به حضور زن و مرد در دادگاه نیست.

۳. همچنین وکیل می تواند در جلسات مشاوره یا داوری به جای مرد یا زن حضور یابد.

۴.  توافقات زن و مرد توسط وکیل طلاق صورت جلسه و حکم برا اساس آن صادر می شود و به این ترتیب کمترین زمان ممکن را از افراد خواهد گرفت.

۵. در حین اجرای صیغه طلاق نیز حضور وکیل کافی است و نیازی به حضور زن و مرد نیست.

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نكو داشت نام آوران عرصه هاي گوناگون داراي دو ويژگي متمايز است:  اول آنكه، انسان نكو داشته از اقليم فردی خويش خارج می‌شود و وجهه‌ای اجتماعي می‌يابد، با اين توجيه كه هر بزرگداشتی بزنگاهی است كه سبب می‌شود تا انسان ستوده از قلمرو خويشتن خويش درگذرد و به مقام فرزانگی برسد. نكو داشت لاجرم قرين نيكنامی است و نيكی شانی اخلاقی دارد. بنابراين نكو داشت همانگاه كه رفتار نامداران را چونان معيارهای اخلاقی تعريف می‌كند، در باطن پاسداشت خوبی و رفتار نيك است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تماس مستقیم