وکیل حرفه ای کیفری در بجنورد

وکیل حرفه ای کیفری در بجنورد

وکیل حرفه ای کیفری در بجنورد

فهرست مطالب

وکیل حرفه ای کیفری در بجنورد

در دعاوی کیفری بجنورد با توجه به اهمیت جرم و تخصصی بودن آن بهتر است که شاکی و متهم با وکلای کیفری خوب مشورت نموده تا با تصمیم گیری صحیح و در کوتاهترین زمان به نتیجه برسند.دعاوی کیفری به جهت اینکه مستقیما با جان یا مال و حیثیت و آبروی افراد سر و کار دارد و چه زیان دیده و چه متهم برای تامین منافع خود و جلوگیری از تضییع حقوق خود تلاش می نمایند لذا وکیل پایه یک دادگستری آقا یا خانم در دعاوی کیفری راهگشای شما خواهد بود.

وکیل متخصص کیفری در بجنورد
وکیل متخصص کیفری

مطابق قانون اساسی در همه دادگاه‌ها طرفین دعوی حق دارند برای خود وکیل انتخاب نمایند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آنها امکانات تعیین وکیل فراهم گردد.» آماری دقیق از اینکه در میلیون‌ها پرونده کیفری در جریان رسیدگی در دستگاه قضایی چه تعداد از وکلای دادگستری دخالت دارند، در دسترس نیست اما قانون، حضور وکیل مدافع در جریان دادرسی را به رسمیت شناخته است. بدیهی است از دیدگاه حقوقی وکیل مدافع در دعاوی اصیل نیست و نتیجه رسیدگی و محکومیت و برائت و آثار حکم به او معطوف نمی‌شود بلکه تصمیمات متخذه در هر پرونده مستقیما در سرنوشت موکل که ممکن است حقوقی و یا کیفری باشد، مترتب گشته و تاثیرگذار است.

وکیل کیفری بجنورد

کسی است که با توجه به علاقه و تخصص در زمینه امور جزایی و جنایی

و تسلط نسبی بر قوانین در کلیه دعوای کیفری مانند

قتل عمد و غیر عمد ، خیانت در امانت ، کلاهبرداری ، فروش مال غیر ، سرقت ، فوت در تصادفات رانندگی

دیه ، رابطه نامشروع ، ضرب و جرح ، نزاع ، جعل و استفاده از سند مجعول ، توهین

تجاوز به عنف ، تهدید ، آدم ربایی ، مزاحمت تلفنی ، مواد مخدر ،

جرایم رایانه ای – اینترنتی و  …  می تواند طرح شکایت یا دفاع نماید.

مزایای داشتن وکیل در پرونده کیفری بجنورد

بهره مند شدن از وجود وکیل کیفری و یا تیم کیفری در خصوص دعاوی کیفری نه تنها حائز اهمیت است و باعث می شود بهترین دفاع و نتیجه ممکن نیز حاصل گردد به این دلیل که طرح شکایت و نوع شکایت و زمان طرح شکایت و اینکه اوراق مربوطه از جمله لایحه دفاعیه، ا ظهارنامه، شکواییه به چه نحوی باید تنظیم بشوند بسیار سرنوشت ساز است .

از طریق شماره تلفن می توانید با وکیل پایه یک ارتباط برقرار نمود و خدمات مشاوره و وکالت دریافت نماید در صورتی که از شهر دور از بجنورد تماس می گیرید امکان وکالت تلفنی نیز وجود دارد ولی بایستی به یکی از دفاتر اسناد در شهر خود مراجعه نمایید و وکالت نامه تنظیمی یا تصویر آن را  به  وکیل کیفری بجنورد فرستید.

مراحل رسیدگی به پرونده کیفری

  1. مرحله دادسرا
  2. مرحله دادگاه کیفری یک یا دو
  3. مرحله تجدیدنظر

در پرونده های کیفری ، با توجه به اهمیت جرایم و حرفه ای بودن آنها و به دلیل اجرای ضمانت آنها ، که مجازات قانونی است ، از این رو توصیه می شود که شاکی و متهم برای دستیابی به یک وکیل حرفه ای کیفری در بجنورد مجرمان با تجربه و مشاوره حقوقی مشورت کنند. تصمیم درست و عادلانه بهترین نتیجه را در کمترین زمان ممکن بدست آورید.

مهم ترین ویزگی وکیل کیفری

  1. پیگیر بودن
  2. وقت شناس بودن
  3. منصف بودن
  4. . صداقت

وکالت دادرسی کیفری برخلاف مشاور حقوقی وی نمی تواند وکالت را در کلیه پرونده های کیفری ، از جمله پرونده های کیفری قابل طرح در دیوان عالی کشور ، که فقط توسط وکیل پایه یک یکی از وکلای خبره و مجرب  ارائه می شود ، قبول کند.

ثبت زمان مشاوره و قبول وکالت

۰۹۱۵۵۰۰۳۴۱۷

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نكو داشت نام آوران عرصه هاي گوناگون داراي دو ويژگي متمايز است:  اول آنكه، انسان نكو داشته از اقليم فردی خويش خارج می‌شود و وجهه‌ای اجتماعي می‌يابد، با اين توجيه كه هر بزرگداشتی بزنگاهی است كه سبب می‌شود تا انسان ستوده از قلمرو خويشتن خويش درگذرد و به مقام فرزانگی برسد. نكو داشت لاجرم قرين نيكنامی است و نيكی شانی اخلاقی دارد. بنابراين نكو داشت همانگاه كه رفتار نامداران را چونان معيارهای اخلاقی تعريف می‌كند، در باطن پاسداشت خوبی و رفتار نيك است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تعیین وقت حضوری مشاوره و وکالت