وکیل ازدواج در مشهد

وکیل ازدواج در مشهد

وکیل ازدواج در مشهد

فهرست مطالب

ازدواج نقطه‌ی عطفی در زندگی افراد است. پر واضح است که چنین مسائل مهمی از حساسیت بالایی برخوردار است. در ازدواج ممکن است تله ها و نکات حقوقی نهفته باشد که عموم افراد از آن آگاهی ندارند. پس بهتر است قبل از هر اقدامی با بهترین وکیل ازدواج صحبت کرد. وکیل ازدواج در مشهد شخصیست که تجربه در تمامی دعاوی خانواده مثل مهریه، طلاق و حضانت داشته باشد تا بتواند احتمال بروز مشکل در چنین مواردی را به حداقل برساند.

وکیل آشنا به امور ازدواج

وکیل ازدواج یک حامی قانونی است که در امور مرتبط با زندگی زناشویی و ازدواج به افراد خدمات حقوقی ارائه می‌دهد. ازدواج یک مرحله مهم در زندگی افراد است که نیازمند توجه به جزئیات حقوقی و قوانین مربوطه است. وکیل ازدواج با دانش و تجربه خود در حقوق خانواده و مسائل مرتبط با زندگی زناشویی، به افراد کمک می‌کند تا با اطمینان و آگاهی کامل به این مرحله اهمیتی بدهند.

ازدواج به چند صورت امکان پذیر است؟

یکی از مسائل مهم اسلام ازدواج و تشکیل خانواده است. ازدواج در اسلام به دونوع دائم و موقت (منقطع) تقسیم می‌شود. برخی متعه را ازدواج نمی‌دانند و معتقدند متعه یعنی تمتع (لذت جویی) ، درحالی‌ که هدف از ازدواج، تشکیل خانواده است.

وکیل ازدواج مجدد در مشهد

اذن ازدواج مجدد، تنها برای مرد، و با رعایت شرایط به خصوصی در قانون حمایت خانواده و قانون مدنی پیش بینی شده است. مراحل دادخواست ازدواج مجدد پیچیده است و اذن ازدواج مجدد که از دادگاه خانواده صادر می گردد، باعث ایجاد حق طلاق برای زن نمی گردد. اما در حالتی که مرد، بدون رضایت همسر اول و یا بدون اثبات تخلف از سوی زن در دادگاه خانواده، به ازدواج مجدد اقدام نماید، حق طلاق زن، ایجاد شده و زن توانایی و حق آن را دارد که تحت شرایطی دادخواست طلاق کند.

اهمیت بهره گیری از وکیل ازدواج در مشهد

وکیل ازدواج نقش مهمی در مسائل مرتبط با زندگی زناشویی دارد و اهمیت بسیاری دارد که به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

۱. مشاوره حقوقی: وکیل ازدواج با ارائه مشاوره حقوقی به افراد قبل از ازدواج، آن‌ها را با قوانین و مقررات مرتبط با ازدواج آشنا می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری مناسبی انجام دهند.

۲. تهیه اسناد و مدارک: وکیل ازدواج در فرآیند تهیه اسناد و مدارک مورد نیاز برای ازدواج مانند عقد ازدواج، مدارک شناسایی و… به افراد کمک می‌کند تا فرآیند ازدواج به درستی انجام شود.

۳. حل اختلافات: در برخی موارد، ممکن است در طول زمان ازدواج اختلافات بین همسران پیش آید. وکیل ازدواج با دانش خود در زمینه حقوق خانواده و راهنمایی در رفع اختلافات، به افراد کمک می‌کند تا به صورت مسئولانه و قانونی با این اختلافات برخورد کنند.

۴. تضمین حقوق: وکیل ازدواج مطمئن می‌شود که حقوق هر دو طرف در ازدواج به درستی رعایت می‌شود و هیچ‌کدام از طرفین زیر فشار قرار نمی‌گیرند.

وظایف وکیل ازدواج در مشهد

وکیل ازدواج در مشهد وظایف متنوعی در قبال افراد ارائه دارد که به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

۱. مشاوره قبل از ازدواج: وکیل ازدواج با ارائه مشاوره در مورد مسائل مختلف ازدواج مانند انواع ازدواج، حقوق و تعهدات هر طرف، تهیه اسناد و مدارک مورد نیاز و… به افراد کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری بهتری درباره ازدواج خود داشته باشند.

۲. تهیه اسناد ازدواج: وکیل خانواده در تهیه و تنظیم اسناد ازدواج مانند عقد ازدواج، مدارک شناسایی و… به افراد کمک می‌کند تا فرآیند ازدواج به درستی پیش برود.

۳. حل اختلافات زناشویی: وکیل ازدواج در مواقعی که اختلافات بین همسران پیش می‌آید، با راهنمایی و توجیه حقوقی به افراد کمک می‌کند تا به صورت مسئولانه با این اختلافات برخورد کنند و سعی کنند آن‌ها را به روش‌های قانونی حل کنند.

۴. مشاوره در موارد جدایی و طلاق: در صورتی که تصمیم به جدایی یا طلاق گرفته شود، وکیل ازدواج به افراد کمک می‌کند تا این فرآیند را به درستی انجام دهند و حقوق هر دو طرف در این موارد رعایت شود.

وکیل ازدواج با دانش و تجربه‌ای که در حقوق خانواده و مسائل زناشویی دارد، به افراد کمک می‌کند تا با اطمینان به این مرحله از زندگی خود بروند و مسائل حقوقی مرتبط با زناشویی را به بهترین شکل مدیریت کنند.

دعاوی حقوقی مربوط به ازدواج

  • تقاضای صدور قرار تامین خواسته از مهریه
  • مطالبه مهریه از ضامن
  • استرداد فرزند مشترک
  • اجازه ازدواج مجدد
  • مطالبه اجرت المثل و شرط ضمن عقد
  • استرداد جهیزیه
  • استرداد هدایای نامزدی
  • الزام زوج به تهیه مسکن مستقل
  • تقسیط مهریه
  • تمکین
  • حضانت
  • سلب حضانت
  • طلاق از طرف زوج
  • طلاق از طرف زوجه
  • طلاق توافقی
  • فسخ نکاح

وکیل ازدواج در مشهد

امور مربوط به خانواده به دلیل پیچیدگی قوانین از مهمترین امور حقوقی به شمار می آیند. از این رو بهترین وکیل در مشهد کسی است که در این موضوعات می تواند راهنمای شما باشد. آقای فرهاد حسینی مقدم وکیل پایه یک دادگستری متخصص و مجرب در حوزه ازدواج می باشند. جهت تعیین وقت مشاوره با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۵۵۰۰۳۴۱۷

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نكو داشت نام آوران عرصه هاي گوناگون داراي دو ويژگي متمايز است:  اول آنكه، انسان نكو داشته از اقليم فردی خويش خارج می‌شود و وجهه‌ای اجتماعي می‌يابد، با اين توجيه كه هر بزرگداشتی بزنگاهی است كه سبب می‌شود تا انسان ستوده از قلمرو خويشتن خويش درگذرد و به مقام فرزانگی برسد. نكو داشت لاجرم قرين نيكنامی است و نيكی شانی اخلاقی دارد. بنابراين نكو داشت همانگاه كه رفتار نامداران را چونان معيارهای اخلاقی تعريف می‌كند، در باطن پاسداشت خوبی و رفتار نيك است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تعیین وقت حضوری مشاوره و وکالت