بهترین وکیل مهریه در مشهد ⚖️ – لیست ۵ تایی – آپدیت【۱۴۰۳】⭐

وکیل مهریه مشهد

بهترین وکیل مهریه در مشهد ⚖️ – لیست ۵ تایی – آپدیت【۱۴۰۳】⭐

فهرست مطالب

در میان دعاوی خانواده،  دعاوی مربوط به مهریه بیشترین موارد مطرح شده است. در زندگی مشترک زن ها معمولاً زمانی مطالبه مهریه می‌نمایند که به اختلاف می خورند و قصد طلاق دارند البته در بعضی مواقع نیز، صرفا قصد تنبیه شوهر را دارند، در این مواقع زن به دنبال بهترین وکیل مهریه در مشهد برای توقیف فوری و گرفتن اموال شوهر و مرد نیز در پی راهکاری برای انتقال اموال خود هست تا زن نتواند توقیف نماید که راهکارها و انتخاب یک وکیل خوب بسیار می تواند کارساز باشد.

مهریه در قانون مدنی

مهریه مالی است که به دنبال نکاحی که بین زن و مرد جاری می شود به‌ عنوان یک حق برای زن منظور می‌گردد، و مرد ملزم به پرداخت مهریه از زمان جاری شدن عقد می باشد. از نظر بهترین وکیل پرونده های مهریه مشهد از مهم ترین حقوق مالی زن مهر هست مطابق قانون مدنی ایران به مجرد وقوع عقد نکاح زن مالک مهریه می شود و می تواند هر تصرفی در آن به نماید مفهوم این ماده این است که زن در زندگی مشترک هر موقع بخواهد میتواند مهریه خود را مطالبه نماید.

بهترین وکیل مهریه در مشهد

بسیاری از زنان به دلیل اختلاف پیش آمده با همسران اقدام به مطالبه و  قبل از همه چیز به دنبال یه وکیل خوب برای گرفتن مهریه می کنند و به دنبال آدرس و شماره تلفن بهترین وکلای مهریه هستند. از این رو در این مقاله لیستی از وکلای مهریه در شهر مشهد را از نگاه مردم ارئه می دهیم.

۱.سیدفرهاد حسینی مقدم

وکیل مهریه در مشهد
سید فرهاد حسینی مقدم از بهرین وکلای مهریه مشهد

وکیل پایه یک دادگستری با ۱۵ سال سابقه کار وکالت موفق و حرفه ای در دعاوی خانواده و از بهترین وکلای مهریه در مشهد می باشند ایشان تمام تلاش خود را جهت احقاق حقوق موکلین انجام می دهند و بخاطر تعهد و داشتن حسن اخلاق توانسته است رضایت اکثر موکلین را در پرونده های مهریه داشته است.ایشان با سابقه‌ی درخشان و توانمندی‌های برجسته در این حوزه، آماده‌اند تا به شما در راه حل و حل و فصل مسائل حقوقی خود یاری رسانی کنند.

شما می‌توانید برای مشاوره تخصصی و اعطائ وکالت به وکیل پایه یک دادگستری “سیدفرهاد حسینی مقدم” از طریق شماره زیر اقدام نمایید:

آدرس دفتر : مشهد، بین فرامرز عباسی ۱۹ و ۲۱، مجتمع خاتم، طبقه ۳، واحد ۱۵

تلفن: ۰۹۱۵۵۰۰۳۴۱۷

مراجعه حضوری به تعیین وقت قبلی

۲.حانیه گیلانی

حانیه گیلانی یک وکیل خانواده در مشهد است که به صورت حرفه ای مشاوره امور خانواده و طلاق و مهریهه می باشد. وی از وکلای پایه یک دادگستری بوده و شما می توانید از مشاوره ایشان در امور حقوقی خود بهره بگیرید. ایشان را می تواند به عنوان یکی از بهترین وکیل خانواده  می باشند که تجربه بسیاری در زمینه انجام دعاوی مهریه داشته اند.

شما می‌توانید برای مشاوره تخصصی و اعطاء وکالت به خانم حانیه گیلانی از طریق شماره های زیر اقدام نمایید:

آدرس: مشهد، بین فرامرز ۱۹ و ۲۱، مجتمع خاتم، طبقه ۳، واحد ۱۵

تلفن: ۰۹۱۵۵۰۰۲۴۱۷

۳. عباس شفیعی

 

آقای  عباس شفیعی وکیل پایه یک دادگستری، عضو رسمی کانون وکلای دادگستری ،دانش پژوه مقطع دکترای تخصصی حقوق، دارای سابقه اعلام وکالت در حوزه های کیفری و حقوقی، خانواده، بیمه ، ثبتی، مهاجرت و شرکتها و امور قراردادها می باشند.

آدرس: مشهد بلوار سجاد، بهارستان ۴ پلاک ۲۷، طبقه سوم، واحد ۹

تلفن: ۰۹۱۵۲۰۳۲۰۰۲

۴. علی ابراهیمی مهر

علی ابراهیمی‌مهر وکیل پایه یک دادگستری در شهر بزرگ و مذهبی مشهد است و ایشان توانسته از رشته حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه آزاد شهر مشهد فارغ التحصیل شود؛ وی دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری است و ۱۵ سال سابقه حقوقی دارد؛ ایشان یکی از بهترین وکیل خانواده در مشهد به حساب می‌آید.

آدرس: خراسان رضوی، مشهد، بلوار سجاد، بزرگمهر شمالی ۳، پلاک۲۷، طبقه۲، واحد ۵

تلفن: ۰۹۱۵۱۱۸۶۸۶۲

رضا حسینی برج

وکیل “رضا حسینی برج” وکیل پایه یک دادگستری مشهد یکی از بهترین وکلای مشهد با ۱۵سال سابقه کار وکالت هستند که بصورت حرفه ای در امور حقوقی ،کیفری،خانواده ،ثبت شرکت ها وکالت می‌نمایند و بیش از ۷۰۰۰پرونده موفق با رضایتمندی فراوان داشته اند.

آدرس: بلوار سجاد ،سجاد۶،جنب پیتزا نوشین ، پلاک۲۲۰

تلفن: ۰۹۱۵۶۰۲۴۰۰۴ – ۰۵۱۳۷۶۰۰۰۱۱

مدارک لازم جهت اجرا مهریه در مشهد

قبل از همه چیز، برای اقدام مهریه، توصیه ما استفاده از یک وکیل پایه یک دادگستری متخصص در امور خانواده می باشد. مدارکی که باید به وکیل دعاوی مهریه تحویل داده شود را در ادامه بیان می نماییم:

  1. اصل یا رونوشت سند ازدواح
  2. شناسنامه
  3. پرینت ثبت نام ثنا
  4. وکالت نامه وکیل دادگستری

در صورتی که زوجه به دلایلی به سند ازدواج دسترسی نداشته باشد می توان با مراجعه به دفتری که ازدواج را ثبت نموده تقاضای رونوشت نمود که اعتبار اصل را دارد. در صورت نداشت وقت برای دریافت رونوشت، خود وکیل مشهد مهریه، رونوشت را از دفتر محل ثبت ازدواح در مشهد تقاضا و اخذ می نماید.

 

مراحل مطالبه مهریه در مشهد

برای مطالبه مهریه با توجه به اینکه سند ازداوج رسمی باشد یا غیر رسمی، متوان از طری زیر اقدام کرد که هرکدام در جایگاه خود، دارای محاسن و معایبی هستند کعه در ادامه مراحل کرفتن مهریه را کامل بیان می نماییم.

با توجه به حساسیت بالای در سرعت بخشی به پرونده مهریه بهتر است وکالت خود را به وکیل با ترجبه بسپارید تا در اولین فرصت نسبت به استعلام اموال مرد و توقیف آن اقدام نماید تا بتوانید به راحتی به حقوق مالی خود دست یابید.

مطالبه مهریه از طریق اجرای ثبت مشهد

اولین مرحله مطالبه و وصول مهریه در شهر مشهد و سایر شهرها، تقاضای صدور اجراییه از طریق دفتر ازدواجی است که عقد ازدواج در آن واقع شده است، در صورتی که ازدواج رسمی باشد به عبارتی ازدواج در دفترخانه ثبت شده باشد و دفتر محل ثبت ازدواج شهر مشهد باشد، زوجه یا وکیل دادگستری، به دفترخانه ازدواج مراجعه، تقاضای صدور اجراییه می نماید.

اجراییه توسط دفتر ازدواج صادر و به همراه تقاضای استعلام، به صورت الترونکی به اداره ثبت مشهد واحد مهریه ارسال می گردد، اداره مذکور ابتدا استعلام و توقیف لازم را انجام می دهد سپس جراییه را به زوج ابلاغ می نماید.تا اگر ظرف مهلت مقرر نسبت به پرداخت مهریه اقدام نکرد، بتوان درخواست مزایده توقیف اموال توقیف شده را نمود. داشتن وکیل خوب مهریه در مشهد می تواند می تواند مانع انتقال اموال توسط شوهر گردد.

وصول مهریه از طریق دادگاه خانواده مشهد

در صورتی که ازدواج ثبت رسمی نشده باشد برای اجراء آن الزاما بایستی به دادگاه خانواده مراجعه نمود. که با توجه به الکترونیکی شدن دادخواست های قضایی، بایستی زوجه یا وکیل مهریه در مشهد وی، به یکی از دفاتر قضایی مشهد مراجعه نماید و دادخواست مطالبه مهریه به هر تعداد سکه که می خواهند را تنظیم، امضاء و به دادگاه خانواده مشهد ارسال نمایند.

لازم به ذکر است که ارزش سکه های مطالبه شده در این روش، اگر بیش از ۲۰ میلیون تومان باشد دادخواست به دادگاه خانواده ارسال می گردد و اگر زیر ۲۰ میلیون تومان باشد به شورای حل اختلاف ارسال می گردد.

مزایای مطالبه مهریه از این طریق، می تواند بازداشت و زندانی شدن همسر در صورت عدم پرداخت مهریه تا صد و ده سکه و عدم اثبات اعسار زوج، توقیف سریع اموال زوج، امکان اثبات معامله صوری همسر به قصد فرار از پرداخت مهریه و مطالبه حق الوکاله وکیل برای مهریه  و خسارات تاخیر در پرداخت وجه نقد مهریه و همچنین مطالبه هزینه دادرسی است..

 

اهمیت داشتن وکیل خوب در پرونده مهریه

داشتن یک وکیل خوب برای گرفتن مهریه در مشهد بسیار اهمیت دارد چرا که یک وکیل حرفهای و مجرب مهریه، اقدامات قانونی لازم را در اسرع وقت انجام می دهد و مانع انتقال اموال توسط زوج می گردد.

  • وکیل در کمترین زمان ممکن می تواند مهریه زن را وصول کند.
  • نیازی به حضور زن در دادگاه نمی باشد.
  • در صورتی که مرد اموالی داشته باشد وکیل مهریه سریعا آنها را توقیف می کند.
  • وکیل مهریه می تواند در صورت عدم پرداخت مهریه، حکم جلب مرد را بگیرد.
  • وکیل مهریه نقش بسزایی در رد دادخواست اعسار مرد دارد.

با توجه به این که قوانین و راهکارها را به‌ خوبی می‌داند و نسبت به آن ها اشراف دارد، می تواند در تسریع روند دادگاه بسیار مؤثر باشد و با سرعت بیشتری برای دریافت مهریه زن اقدام کند. به همین منظور پیشنهاد می شود برای رسیدگی به پرونده ی خانواده از یک وکیل برای گرفتن مهریه در مشهد که با تجربه نیز است، کمک بگیرید.

جمع بندی

انتخاب وکیل برای پرونده های مهریه یک مرحله بسیار مهم در موفقیت دعاوی خانواده است به همین دلیل است که برای گرفته وکیل خانواده در شهر مشهد  به دنبال لیست یا اسامی بهترین وکلای مهریه می باشند تا یک وکیل را انتخاب نمایند . این امر نیازمند تحقیق و پرش کافی است که در مقاله‌ی حاضر مورد بررسی قرار گرفت. تخصص و تجربه وکیل، سابقه‌ی حرفه‌ای و اقدام به موقع ، از موارد اساسی است که باید مدنظر قرار گرفته شود.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نكو داشت نام آوران عرصه هاي گوناگون داراي دو ويژگي متمايز است:  اول آنكه، انسان نكو داشته از اقليم فردی خويش خارج می‌شود و وجهه‌ای اجتماعي می‌يابد، با اين توجيه كه هر بزرگداشتی بزنگاهی است كه سبب می‌شود تا انسان ستوده از قلمرو خويشتن خويش درگذرد و به مقام فرزانگی برسد. نكو داشت لاجرم قرين نيكنامی است و نيكی شانی اخلاقی دارد. بنابراين نكو داشت همانگاه كه رفتار نامداران را چونان معيارهای اخلاقی تعريف می‌كند، در باطن پاسداشت خوبی و رفتار نيك است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تعیین وقت حضوری مشاوره و وکالت