بهترین وکیل مهریه در مشهد

یهترین وکیل مهریه درمشهد

بهترین وکیل مهریه در مشهد

بهترین وکیل مهریه در مشهد : دعاوی مربوط به مهر بیشترین موارد مطرح شده در دعاوی توسط وکیل خانواده است. در زندگی مشترک زن ها معمولاً زمانی مطالبه مهریه می‌نمایند که به اختلاف می خورند و قصد طلاق دارند البته در بعضی مواقع نیز، صرفا قصد تنبیه شوهر را دارند، در این مواقع زن به دنبال وکیل خوب مهریه برای توقیف فوری و گرفتن اموال شوهر و مرد نیز در پی راهکاری برای انتقال اموال خود هست تا زنش نتواند توقیف نماید که راهکارها و حضور یک وکیل می تواند کارساز باشد.

فرهاد حسینی مقدم

بهترین وکیل مهریه

مهریه مالی است که به دنبال نکاحی که بین زن و مرد جاری می شود به‌ عنوان یک حق برای زن منظور می‌گردد، و مرد ملزم به پرداخت مهریه از زمان جاری شدن عقد می باشد. از نظر بهترین وکیل پرونده های مهریه مشهد از مهم ترین حقوق مالی زن مهر هست مطابق قانون مدنی ایران به مجرد وقوع عقد نکاح زن مالک مهریه می شود و می تواند هر تصرفی در آن به نماید مفهوم این ماده این است که زن در زندگی مشترک هر موقع بخواهد میتواند مهریه خود را مطالبه نماید.

بسیاری از زنان به دلیل اختلاف پیش آمده با همسران اقدام به مطالبه و  مراجعه به وکیل خوب برای گرفتن مهریه می کنند و به دنبال آدرس و شماره تلفن وکیل مهریه خوب هستند. از این رو بسیار مهم است که اطلاعاتی درباره مهریه و نحوه درخواست آن داشته باشیم، توصیه می شود در صورت تصمیم به اجرا گذاشتن مهر، از یک وکیل آقا یا خانم و متخصص در امور مهریه کمک بگیرید.

مدارک لازم اجرا مهریه توسط وکیل

قبل از همه چیز، برای اقدام مهریه، توصیه ما استفاده از یک وکیل پایه یک دادگستری متخصص در امور خانواده می باشد. مدارکی که باید به وکیل دعاوی مهریه تحویل داده شود را در ادامه بیان می نماییم:

  1. اصل یا رونوشت سند ازدواح
  2. شناسنامه
  3. پرینت ثبت نام ثنا
  4. وکالت نامه وکیل دادگستری

در صورتی که زوجه به دلایلی به سند ازدواج دسترسی نداشته باشد می توان با مراجعه به دفتری که ازدواج را ثبت نموده تقاضای رونوشت نمود که اعتبار اصل را دارد. در صورت نداشت وقت برای دریافت رونوشت، خود وکیل مشهد مهریه، رونوشت را از دفتر محل ثبت ازدواح در مشهد تقاضا و اخذ می نماید.

مراحل اجرا مهریه در مشهد

مراحل مطالبه مهریه در مشهد

برای مطالبه مهریه با توجه به اینکه سند ازداوج رسمی باشد یا غیر رسمی، متوان از طری زیر اقدام کرد که هرکدام در جایگاه خود، دارای محاسن و معایبی هستند کعه در ادامه مراحل کرفتن مهریه را کامل بیان می نماییم.

با توجه به حساسیت بالای در سرعت بخشی به پرونده مهریه بهتر است وکالت خود را به وکیل با ترجبه بسپارید تا در اولین فرصت نسبت به استعلام اموال مرد و توقیف آن اقدام نماید تا بتوانید به راحتی به حقوق مالی خود دست یابید.

مطالبه مهریه از طریق اجرای ثبت مشهد

اولین مرحله مطالبه و وصول مهریه در شهر مشهد و سایر شهرها، تقاضای صدور اجراییه از طریق دفتر ازدواجی است که عقد ازدواج در آن واقع شده است، در صورتی که ازدواج رسمی باشد به عبارتی ازدواج در دفترخانه ثبت شده باشد و دفتر محل ثبت ازدواج شهر مشهد باشد، زوجه یا وکیل دادگستری، به دفترخانه ازدواج مراجعه، تقاضای صدور اجراییه می نماید.

اجراییه توسط دفتر ازدواج صادر و به همراه تقاضای استعلام، به صورت الترونکی به اداره ثبت مشهد واحد مهریه ارسال می گردد، اداره مذکور ابتدا استعلام و توقیف لازم را انجام می دهد سپس جراییه را به زوج ابلاغ می نماید.تا اگر ظرف مهلت مقرر نسبت به پرداخت مهریه اقدام نکرد، بتوان درخواست مزایده توقیف اموال توقیف شده را نمود. داشتن بهترین وکیل مهریه در مشهد می تواند می تواند مانع انتقال اموال توسط شوهر گردد.

وصول مهریه از طریق دادگاه خانواده مشهد

در صورتی که ازدواج ثبت رسمی نشده باشد برای اجراء آن الزاما بایستی به دادگاه خانواده مراجعه نمود. که با توجه به الکترونیکی شدن دادخواست های قضایی، بایستی زوجه یا وکیل مهریه در مشهد وی، به یکی از دفاتر قضایی مشهد مراجعه نماید و دادخواست مطالبه مهریه به هر تعداد سکه که می خواهند را تنظیم، امضاء و به دادگاه خانواده مشهد ارسال نمایند.

لازم به ذکر است که ارزش سکه های مطالبه شده در این روش، اگر بیش از ۲۰ میلیون تومان باشد دادخواست به دادگاه خانواده ارسال می گردد و اگر زیر ۲۰ میلیون تومان باشد به شورای حل اختلاف ارسال می گردد.

مزایای مطالبه مهریه از این طریق، می تواند بازداشت و زندانی شدن همسر در صورت عدم پرداخت مهریه تا صد و ده سکه و عدم اثبات اعسار زوج، توقیف سریع اموال زوج، امکان اثبات معامله صوری همسر به قصد فرار از پرداخت مهریه و مطالبه حق الوکاله وکیل برای مهریه  و خسارات تاخیر در پرداخت وجه نقد مهریه و همچنین مطالبه هزینه دادرسی است.

گرفتن مهریه از طریق شورای حل اختلاف مشهد

بر اساس قانون شوراهای حل اختلاف، دعاوی به ارزش کم تر از بیست میلیون تومان در صلاحیت شورا است و بیش از بیست میلیون تومان در صلاحیت دادگاه است، بنابراین در صورتی که مبلغ مهریه کمتر یا مساوی بیست میلیون تومان برآورد شود، دادخواست مطالبه مهریه به شورای حل اختلاف محل سکونت زوجه تقدیم می شود و معمولا مدت زمان رسیدگی در شورای حل اختلاف ویژه خانواده کمتر از دادگاه خانواده است.

تمامی مزایایی که جهت مطالبه مهریه از دادگاه ذکر شد، برای مطالبه مهریه از طریق شورای حل اختلاف نیز مصداق دارد. با توجه به حسایت دعاوی از بهترین وکیل مهریه در مشهد مشاوره دریافت نمایید تا بتوانید به حقوق خویش یرسید.

 وکیل مهریه در مشهد

اهمیت وکیل خوب در گرفتن مهریه

داشتن یک وکیل خوب برای گرفتن مهریه در مشهد بسیار اهمیت دارد چرا که یک وکیل حرفهای و مجرب مهریه، اقدامات قانونی لازم را در اسرع وقت انجام می دهد و مانع انتقال اموال توسط زوج می گردد.

  • وکیل در کمترین زمان ممکن می تواند مهریه زن را وصول کند.
  • نیازی به حضور زن در دادگاه نمی باشد.
  • در صورتی که مرد اموالی داشته باشد وکیل مهریه سریعا آنها را توقیف می کند.
  • وکیل مهریه می تواند در صورت عدم پرداخت مهریه، حکم جلب مرد را بگیرد.
  • وکیل مهریه نقش بسزایی در رد دادخواست اعسار مرد دارد.

با توجه به این که قوانین و راهکارها را به‌ خوبی می‌داند و نسبت به آن ها اشراف دارد، می تواند در تسریع روند دادگاه بسیار مؤثر باشد و با سرعت بیشتری برای دریافت مهریه زن اقدام کند. به همین منظور پیشنهاد می شود برای رسیدگی به پرونده ی خانواده از یک وکیل برای گرفتن مهریه در مشهد که با تجربه نیز است، کمک بگیرید.

 

ثبت زمان ملاقات حضوری و قبول وکالت 

۰۹۱۵۵۰۰۳۴۱۷

۰۵۱۳۶۰۲۰۲۵۳

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نكو داشت نام آوران عرصه هاي گوناگون داراي دو ويژگي متمايز است:  اول آنكه، انسان نكو داشته از اقليم فردی خويش خارج می‌شود و وجهه‌ای اجتماعي می‌يابد، با اين توجيه كه هر بزرگداشتی بزنگاهی است كه سبب می‌شود تا انسان ستوده از قلمرو خويشتن خويش درگذرد و به مقام فرزانگی برسد. نكو داشت لاجرم قرين نيكنامی است و نيكی شانی اخلاقی دارد. بنابراين نكو داشت همانگاه كه رفتار نامداران را چونان معيارهای اخلاقی تعريف می‌كند، در باطن پاسداشت خوبی و رفتار نيك است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تماس مستقیم