اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری ؛ شخاص حقیقی و حقوقی ایرانی یا غیر ایرانی در صورت داشتن مجوز میتوانند سرمایه گذاری در ایران انجامد دهند این سرمایه ممکن است نقدی باشد مثل ارز یا غیر نقادی باشد مثل ماشین آلات و تجهیزات و میتوانند در یک بنگاه اقتصادی یا بخش خصوصی این سرمایه گذاری را انجام دهند و نیز سود بدست آمده از این سرمایه نیز برای سرمایه گذاران به خارج از ایران قابل انتقال است .مشاوره با یک وکیل حقوقی مشهد جهت سرمایه گذاری در این شهر توصیه می گردد.

اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری

اگر زمینه مناسبی برای سرمایه گذاری در ایران فراهم کنیم میتوانیم شاهد انتقال فناوری درآمد مالیاتی دول، و کاهش نرخ بیکاری که از مهم ترین عوامل در سرمایه گذاری است را شاهد باشیم وکیل مشهد و از طرفی هم باید این موضوع را مورد توجه قرار داد که هر نوع سرمایه گذاری در ایران ممکن است به رشد و شکوفایی اقتصادی کشورمان کمک نکند و استقبال از بخش های مختلف اقتصادی برای سرمایه گذاری خارجی در شرایطی که رقابت نیست و بازار غیر رقابتی و انحصاری شده است به نفع اقتصاد کشورمان نباشد. وکیل خوب در مشهد را می توانید در لینک داده شده مطالعه و با آن آشنا شوید.

شرایط ویزای سرمایه گذاری چیست؟

۱. حداقل سرمایه مورد نیاز برای ویزای سرمایه گذاری ۲۰۰ هزار دلار (کشور های آمریکایی)، ۲۱۰ هزار دلار (کانادا)، ۲.۵ میلیون دلار (کشور های استرالیا و اقیانوسیه) و ۱۵۰ هزار یورو (کشور های حوزه شنگن) می باشد. این مبالغ حداقل سرمایه گذاری می باشد و شما می توانید بیشتر از این مبالغ هم سرمایه گذاری انجام دهید.

۲. در صورت خرید کسب و کار و سهام بیزینس، باید حداقل ۵۰ درصد سهام را خریداری نمایید.

۳. سابقه مدیریتی و تحصیلات مرتبط با شخص سرمایه گذار بسیار تاثیر گذار می باشد.

۴. اثبات توانایی برای مدیریت یک کسب و کار

۵. سن متقاضی ویزای کسب و کار نباید زیر ۵۵ سال باشد. لازم به ذکر است که این محدودیت سنی، استثنا هایی نیز دارد. مثلا استرالیای جنوبی و غربی متقاضی زیر ۵۵ سال نیز قبول می کند.

۶. گردش مالی بالاتر از مبلغ ارائه شده توسط سفارت کشور منتخب. به طور مثال گردش مالی برای ویزای کسب و کار استرالیا، حداقل ۵۰۰ هزار دلار در ۲ سال از ۴ سال اخیر می باشد.

۷. حداقل سرمایه متقاضی باید بیشتر از مبلغ اعلام شده سفارت کشور منتخب باشد. این سرمایه شامل اموال منقول و غیر منقول ” وکیل املاک مشهد “می باشد. مواری از جمله زمین، خانه، ماشین، نقدینگی و موارد مشابه آن.

مدارک لازم اخذ ویزای سرمایه گذاری در مشهد

۱. پاسپورت معتبر ( اعتبار آن با توجه به زمان صدور ویزا باید در نظر گرفته شود).

۲. گواهی عدم سوء پیشینه

۳. گواهی آزمایشات پزشکی (این آزمایش های پزشکی برای هر کشور مختلف است و توسط سفارت کشور منتخب اعلام می‌گردد که چه نوع ویزایی لازم است)

۴. سند ملکی

۵. تمکن مالی و گردش حساب ۴ سال اخیر

۶. جواز کسب و یا سهام شرکت در دو سال اخیر

برای اخذ اقامت از طریق ویزای سرمایه گذاری بهتر است با وکلای متخصص در این حوزه مشورت و همکاری نماید. شما می توانید از طریق شماره تلفن وکیل مشهد نسبت به مشاوره حضوری اقدم نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نكو داشت نام آوران عرصه هاي گوناگون داراي دو ويژگي متمايز است:  اول آنكه، انسان نكو داشته از اقليم فردی خويش خارج می‌شود و وجهه‌ای اجتماعي می‌يابد، با اين توجيه كه هر بزرگداشتی بزنگاهی است كه سبب می‌شود تا انسان ستوده از قلمرو خويشتن خويش درگذرد و به مقام فرزانگی برسد. نكو داشت لاجرم قرين نيكنامی است و نيكی شانی اخلاقی دارد. بنابراين نكو داشت همانگاه كه رفتار نامداران را چونان معيارهای اخلاقی تعريف می‌كند، در باطن پاسداشت خوبی و رفتار نيك است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تماس مستقیم