وکیل ارزان قیمت در مشهد

وکیل ارزان در مشهد

وکیل ارزان قیمت در مشهد

فهرست مطالب

امروزه با توجه به این امر که دعاوی و پرونده های مطروحه در دادگاه حضور یک متخصص را می طلبد، بهره گیری از یک وکیل کاربلد بدون شک ضروری است؛ اما یکی از مولفه های مهم در انتخاب یک وکیل خوب علاوه بر برخورداری وکیل از تبحر و مهارت علمی و عملی، بحث هزینه و حق الوکاله وکیل و انتخاب وکیل ارزان در مشهد می باشد.

با افزایش تعداد موسسه های حقوقی و دفاتر وکالت یکی از دغدغه های مهم افراد در انتخاب وکیل متخصص قطعا میزان حق الوکاله وکیل است. انتخاب یک وکیل ارزان قیمت در مشهد لزوما به معنای بی کیفیت بودن کار وکیل نیست همچنان که انتخاب یک وکیل با حق الوکاله بالا نیز به معنای موفقیت صد در صدی وکیل در پیشبرد و هدایت پرونده اعم از حقوقی و کیفری نمی باشد.

وکیل با حق الوکاله منصفانه در مشهد

از خصوصیات یک وکیل خوب و نیز از جمله وظایف او این است که پیش از پذیرش یک پرونده، ابتدا جلسه ای را ترتیب می دهد تا با موکل مفصلا راجب پرونده صحبت کند. و نیز در خصوص هزینه های دادرسی دعاوی حق الوکاله وکیل مشهد و مدت زمان تقریبی رسیدگی به پرونده را به موکل خود در اطلاع میدهد تا بدین ترتیب موکل یک تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح آن بتواند بگیرد.

سپس تمامی اسناد و مدارک ارائه شده را با حوصله و جزء به جزء بررسی میکند و نتایج احتمالی که در آینده ناشی از طرح دعوا حاصل خواهد شد را با او درمیان می گذارد و نیز در تلاش است ضمن گفتگو با متهم پرونده و اطلاع کامل از موضوع اتهامات و نیز آشنایی کامل با متهم با توفیق در صحت و سقم اظهارات موکل، بتواند به نحو شایسته‌ای از موکل خویش دفاع کند.

با اینکه وکالت تعهد به وسیله است یعنی وکیل موظف است تمام تلاش خود را برای دفاع مناسب از موکل خود به کار بندد و قانوناً مسؤلیتی در رسیدن به نتیجه ندارد و تضمینی جهت دستیابی به نتیجه نمی‌دهد اما از خصوصیات وکیل خوب این است که در مقابل موکل خود پاسخگو باشدو احساس مسؤلیت مهم‌ترین خصوصیت شخصیتی او می‌باشد.

وکیل ارزان در مشهد

با توجه به این امر که حوزه ی وکالت نیازمند تخصص و تبحر کافی می باشد، هر شخصی به دنبال یک وکیل منصف در مشهد  در حوزه ی مربوط به پرونده ی خود می باشد. امروزه با توجه به شرایط دشوار اقتصادی و تورم بالا در جامعه پیدا کردن یک وکیل منصف در مشهد ناممکن نیست. یک وکیل ارزان قیمت در مشهد شما را در خصوص میزان حق الوکاله به چالش نمی کشد و با برخورداری از حس مسئولیت پذیری بالا برای به نتیجه رساندن پرونده شما تلاشی بی وقفه می نماید.

وکیل با توجه به حدود اختیارات خود که در وکالت نامه نوشته شده است می ‌تواند در موارد مختلف حقوقی از موکل خود دفاع کند. در ادامه به ویژگی های برجسته یک وکیل خوب میپردازیم:

وکیل خوب در مشهد

  • امانت‌داری : مهم‌ترین ویژگی یک وکیل خوب، امانت‌داری است باید توجه داشت که این امکان وجود دارد که وکیل با توجه به شرایطی که در آن قرار می گیرد می تواند به اطلاعات و اسرار محرمانه ای دسترسی پیدا کند که اخلاق حرفه ای در خصوص وکالت ایجاب می کند که این اسرار فاش نشوند.
  • ندادن وعده های دروغ به موکلین : همچنین یکی دیگر از ویژگی های یک وکیل خوب نیز ندادن وعده های پوچ و دروغ به موکل خود است. دادن وعده های دروغین و امیدوار کردن موکل خارج از اخلاق حرفه ای بوده و وکیل باید موکل خود را از پروسه انجام امور آگاه کند.
  • موکل را از انتخاب اشتباه باز دارد : یکی دیگر از ویژگی های یک وکیل خوب این است که موکل خود را از انتخاب های اشتباه و بیراهه که می تواند سبب ضرر به او شود باز دارد و وی را وارد برنامه های بی مورد نکند.
  • ساده سازی مسائل حقوقی برای موکل خود : ویژگی بعدی یک وکیل خوب نیز ساده کردن مسائل حقوقی با توجه به دانش و مهارت های خود برای موکلش است. یک وکیل خوب باید سعی کند تا جای ممکن پرونده مورد نظر که وکالتش را پذیرفته را پیچیده نکند.
  • رعایت کردن شان و مقام قاضی و احترام به وی : یکی دیگر از ویژگی های مهم یک وکیل دادگستری ارزان خوب رعایت شان و مقام قاضی و احترام به وی می باشد. در اصل این موضوع به این معنی است که یک وکیل خوب نباید با زبان تحقیر یا چاپلوسی و تملق با قاضی صحبت و رفتار کند.

وکیل با قیمت خوب در مشهد

گاهی ممکن است در ذهن برخی افراد در خصوص تعرفه وکالت و حق المشاوره سوالاتی ایجاد شود؛ بنابراین اغلب اشخاص به جهت انتخاب و پیدا نمودن یک وکیل کارکشته و مطمئن ابتدا از آشنایان خود پرس و جو نموده و به سراغ کسانی می ‌روند که مشکل مشابهی را با وکیل حل کرده باشند. اما اصولا عموم مردم از قیمت وکالت و حق الزحمه وکیل اطلاع درستی ندارند. آنها تصور می‌ کنند حق ‌الوکاله و تعرفه وکالت مبلغ بسیار هنگفتی است و هر کسی از عهده آن برنمی ‌آید.

واقعیت این است که تعرفه وکالت و دستمزد وکیل دادگستری ثابت نیست. وی حقوق ماهیانه یا مبلغی به دلخواه خودش از شما نمی ‌گیرد. البته که هیچ وکیل حرفه ‌ای و متخصصی مشاوره رایگان هم نمی‌ دهد و با توجه به نوع پرونده، مدت زمان درگیری، سابقه و تجربه مبلغ حق المشاوره می ‌تواند تغییر کند.

مشاوره با وکیل مشهد

انتخاب یک مشاور حقوقی خوب و با تجربه و بهره گیری از یک وکیل متبحر مولفه های مختلفی دارد و ممکن است باعث سردرگمی افراد شود. امروزه با توجه به شرایط دشوار اقتصادی و تورم بالا میزان حق الوکاله وکیل نیز به یک مولفه ی مهم در انتخاب یک وکیل خوب تبدیل شده است و طبیعتا اشخاص به دنبال انتخاب وکیل ارزان قیمت در مشهد و البته مجرب و متخصص هستند.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نكو داشت نام آوران عرصه هاي گوناگون داراي دو ويژگي متمايز است:  اول آنكه، انسان نكو داشته از اقليم فردی خويش خارج می‌شود و وجهه‌ای اجتماعي می‌يابد، با اين توجيه كه هر بزرگداشتی بزنگاهی است كه سبب می‌شود تا انسان ستوده از قلمرو خويشتن خويش درگذرد و به مقام فرزانگی برسد. نكو داشت لاجرم قرين نيكنامی است و نيكی شانی اخلاقی دارد. بنابراين نكو داشت همانگاه كه رفتار نامداران را چونان معيارهای اخلاقی تعريف می‌كند، در باطن پاسداشت خوبی و رفتار نيك است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تعیین وقت حضوری مشاوره و وکالت