وکیل دادگستری منصف در مشهد

وکیل دادگستری منصف در مشهد

وکیل دادگستری منصف در مشهد

فهرست مطالب

امروزه اغلب افراد جامعه با توجه به پایین بودن سطح درآمد خود به دنبال یک وکیل ارزان قیمت در مشهد می باشند. ارزان بودن حق دریافتی یک وکیل صرفا دلیل بر بی کیفیت بودن کار او نیست؛ چه بسا وکلای با انصافی وجود دارند که با وجود تجربه و سابقه قابل ملاحظه خود، هزینه های معقولی را از موکلین دریافت می نمایند.

البته این نکته را در خصوص انتخاب وکیل دادگستری و با تجربه باید خاطرنشان نمود که وکیل خوب صرفاً یک وکیل با سابقه نیست. چه بسا وکلای جوانی که آگاهی و دانش و ذکاوت و ارتباطات اجتماعی و کاری و حتی تجربه  آن ها از وکلای با سابقه بسیار بیشتر است.

وکیل منصف در مشهد

در جریان رسیدگی به پرونده های حقوقی داشتن بهترین وکیل پایه یک می تواند تاثیر به سزایی در نتیجه پرونده داشته باشد، و آرامش خاطر شما در این زمان فراهم کند. از تعهدات یک وکیل خوب و منصف می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • آشنایی کامل با حق و حقوق موکل
  • تسلط کامل به موضوع مورد وکالت
  • در نظر گرفتن مصلحت موکل در جریان بررسی پرونده
  • حفظ کامل اسرارموکل خود
  • تعهد به پرداخت حساب دوران وکالت و استرداد اموال و اسناد موکل

چگونه یک وکیل قیمت مناسب انتخاب کنیم؟

در انتخاب و معرفی یک وکیل ارزان و با تجربه باید از این مسئله که وکیل مورد انتخاب ملزم به حرکت در مسیر اخلاق است اطمینان حاصل نمود. چنین است که یک وکیل باتجربه به دلیل آگاهی از قوانین و مسیرهای قانونی می تواند فرآیند کار موکل را به تعویق بیاندازد؛

البته غالبا یک وکیل دادگستری  منصف در مشهد دانش خود را در مسیر سرعت بخشیدن و حصول نتیجه به کار می بندد و صرف نظر از عده ی اندکی، اکثر وکلای دادگستری رعایت منافع و مصلحت موکل را وظیفه و تکلیف خود دانسته و به این امر پایبند هستند. بنابراین به منظور انتخاب وکیل مشهد می توان از بین شماره تلفن وکلای دادگستری آن هایی را که به مسئله اشراف و آگاهی و تخصص بیشتری دارند برگزینید.

نکته حائز اهمیت اینکه داشتن دفتر وکالت منظم و منشی و کارمند و دستیار نشان دهنده عزم و جدیت وکیل و اهمیت به حرفه وکالت و موکلین است. هرگز با یک وکیل خارج آدرس دفتر وکالت یا در خیابان یا منزل قرار نگذارید.

آیا وکیل ارزان قیمت خوب است؟

وکیل منصف به معنی وکیل ارزان قیمت نیست. ما ایرانی‌ها از قدیم الایام با این مثل آشنایی داریم که هیچ ارزانی‌ای بی علت نیست، از این رو وکیل منصف وکیلی است که اجرت اعمال خود را با توجه با شرایط پرونده و با در نظر گرفتن احوال و اوضاع مالی شخص مشخص نماید. لذا اینکه اشخاص توقع دارند وکیل تمام حق الوکاله را در پایان کار بگیرد چندان توجیهی به لحاظ منطقی و اخلاقی ندارد.

اغلب پرونده‌های مطروحه در دادگستری بیش از چندین ماه نیاز به صرف زمان و پیگیری دارند، لذا فریب اشخاصی که وعده کل حق الوکاله آخر کار می‌دهند را نخورید.

معمولا افراد  به دنبال انتخاب وکیل ارزان مشهد در دام کسانی می افتند که صرفا به خاطر دریافت حق الوکاله، به آنها این تضمین را می دهند که حتماً پرونده آنها نتیجه مطلوب را خواهد گرفت.

مردم باید به این مهم آگاه باشند که یک بهترین وکیل آقا یا خانم که حرفهای هستند، به هیچ عنوان نتیجه کار پرونده را تضمین نمی کند، بلکه به موکلین خود این اعتماد را می دهد که نهایت تلاش و کوشش خود را به کار خواهد گرفت و پروسه دادرسی و احتمال های موجود و شانس برنده شدن را برای وی شرح می دهد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نكو داشت نام آوران عرصه هاي گوناگون داراي دو ويژگي متمايز است:  اول آنكه، انسان نكو داشته از اقليم فردی خويش خارج می‌شود و وجهه‌ای اجتماعي می‌يابد، با اين توجيه كه هر بزرگداشتی بزنگاهی است كه سبب می‌شود تا انسان ستوده از قلمرو خويشتن خويش درگذرد و به مقام فرزانگی برسد. نكو داشت لاجرم قرين نيكنامی است و نيكی شانی اخلاقی دارد. بنابراين نكو داشت همانگاه كه رفتار نامداران را چونان معيارهای اخلاقی تعريف می‌كند، در باطن پاسداشت خوبی و رفتار نيك است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تعیین وقت حضوری مشاوره و وکالت