وکالتنامه حق طلاق

وکالتنامه حق طلاق

فهرست مطالب

وکالتنامه حق طلاق ، وکالت طلاق به زن یا ضمن عقد ازدواج است که در خود سند ازدواج ثبت می گردد یا به موجب وکالتنامه دیگر است که تحت نظارت وکیل مشهد ، در دفترخانه اسناد رسمی تنطیم می کردد. نمونه متن وکالت حق طلاق در ادامه آورده می شود.

در صورتی که تصمیم بر تنظیم وکالت در طلاق در دفتر اسناد رسمی دارید ،بهتر است قبل از اقدام به تنطیم وکالت نامه حق طلاق ، از وکیل طلاق توافقی در مشهد مشاوره گرفته تا نکات مهم که لازم است، تصریح شود . جرا که عدم درج بعضی اختیارات باعث می شود در مراحل طلاق توافقی خلل بوجود آید.

 

وکالتنامه حق طلاق

 

مراجعه به یکی از دفاتر خدمات قضایی، دادگاه های خانواده و یا شوراهای حل اختلاف و دیگر مراجع صالحه، تقدیم دادخواست، انتخاب و انعقاد قرارداد وکالت با هر یک از وکلای دادگستری در راستای مطلقه نمودن خانم … (وکیل) از قید زوجیت موکل

 درخواست صدور گواهی عدم امکان سازش یا حکم طلاق

به هر قسم از طلاق اعم از توافقی، بائن، رجعی، خلع یا مبارات

و با هر شرط و قرار، وکالت در قبول بذل عین مهریه یا کمتر و یا بیشتر از آن یا معادل آن به هر مقدار که وکیل حق طلاق صلاح بداند.

و هر شرط ضمن العقد ، تعیین تکلیف حضانت، ملاقات و نفقه فرزند یا فرزندان مشترک

و همچنین تعیین تکلیف در خصوص جهیزیه، نفقه و اجرت المثل،

معرفی و انتخاب داور و مراجعه به واحد مشاوره و شرکت در جلسات مشاوره با حق توکیل به غیر،

اخذ رونوشت سند نکاحیه توسط وکیل خانواده

استرداد دعوی یا دادخواست توسط وکیل دادگستری

تجدیدنظرخواهی و فرجام خواهی و حق اسقاط آن ها

حضور در هر یک از دفاتر رسمی ثبت طلاق و اجرای صیغه شرعی طلاق

و امضاء کلیه اوراق و اسناد و دفاتر مربوطه

و همچنین انجام سایر تشریفات لازم و قانونی

با اختیارات کامل به نحوی که در هیچ از مراحل نیازی

به حضور و امضاء مجدد موکل نباشد با توکیل به غیر.

 

حدود اختیارات: وکیل مذکور با حق توکیل بغیر “و لو کرارا” و مع الواسطه در عزل و نصب وکلای انتخابی در انجام دادن تمامی تشریفات قانونی مورد وکالت از طرف موکل اختیار تام داشته و امضاء و اقدامات نام برده به منزله امضاء و اقدام موکل نافذ و معتبر است و موکل ضمن عقد خارج لازم حق عزل و ضم وکیل و انجام هرگونه عمل مغایر با مفاد این سند را تا انجام کامل مورد وکالت را از خو سلب و ساقط نمود.

 

وکیل طلاق توافقی در مشهد

 

وکیل باید از آنچه که موکل بالصراحه به او اختیار داده یا برحسب قرائن و عرف و عادت داخل در اختیار او است تجاوز نکند. ضمانت اجرای تخلف از این تعهد، عدم نفوذ عمل حقوقی است که وکیل خانم یا وکیل آقا بدون داشتن نمایندگی انجام داده است.

بی گمان موکل می تواند عمل فضولی وکیل را تنفیذ کند،

ولی هرگاه از امضای آن خودداری کند،معامله هیچ اثری،

حتی در رابطه ی وکیل و طرف قرارداد،ندارد

و علم وجهل آنان به فضولی بودن عمل در نفوذ معامله بی اثر است؛

در صورتی که تصمیم بر تنظیم وکالت در طلاق در دفتر اسناد رسمی دارید ، وکیل طلاق توافقی لازم است تمام اختیارات در ماده ۳۵ قانون آیین دادرسی مدنی تصریح شود . تصریح درخواست گواهی قطعیت طلاق توافقی ، انجام مشاوره توسط وکیل  ، قبول یا بذل مهریه و اسقاط حق تجدیدنظرخواهی و فرجام خواهی نیز ضرورت دارد.

 

مرتبط:

بهترین وکیل طلاق توافقی در مشهد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نكو داشت نام آوران عرصه هاي گوناگون داراي دو ويژگي متمايز است:  اول آنكه، انسان نكو داشته از اقليم فردی خويش خارج می‌شود و وجهه‌ای اجتماعي می‌يابد، با اين توجيه كه هر بزرگداشتی بزنگاهی است كه سبب می‌شود تا انسان ستوده از قلمرو خويشتن خويش درگذرد و به مقام فرزانگی برسد. نكو داشت لاجرم قرين نيكنامی است و نيكی شانی اخلاقی دارد. بنابراين نكو داشت همانگاه كه رفتار نامداران را چونان معيارهای اخلاقی تعريف می‌كند، در باطن پاسداشت خوبی و رفتار نيك است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تعیین وقت حضوری مشاوره و وکالت