وکیل قاچاق کالا در مشهد

وکیل قاچاق کالا در مشهد

وکیل قاچاق کالا در مشهد

وکیل قاچاق کالا در مشهد در پرونده های مربوط به تعزیرات و دادگاه انقلاب با توجه به تجربه ای که دارد می تواند کمک شایانی به متهم یا متهمان نماید. با انتخاب وکیل دادگستری در زمینه قاچاق کالا و ارز ، تا حد زیادی استرس روانی و دغدغه  ناشی از محکومیت کیفری شما کاهش پیدا می کند

وکیل در امور قاچاق کالا و ارز مشهد

از نظر وکیل دادگستری مشهد ، قاچاق کالا به معامله ای گفته می شود که دولت آن را ممنوع کرده است و از نظر علم اقتصاد به هر کالایی  که به طور مخفیانه از مرز کشور و بدون اجازه دولت عبور کند جزء کالای قاچاق محسوب می شود.

قاچاقچی کالا به فرد یا افرادی گفته می شود که قاچاق کالا را انجام می دهند. قاچاق کالا جز جرایم اقتصادی کشور به حساب می آید و باعث اختلال در نظام اقتصادی کشور می شود.

اگر برای شما در شهر مشهد یکی از مشکلات مربوط قاچاق کالا یا ارز  پیش آمده است در گام اولباید توجه داشته باشید  که به دنبال بهترین وکیل قاچاق کالا در مشهد بود که تجربه و تخصص داشته باشد و به قوانین قاچاق کالا تسلط کامل داشته باشد.

وکیل پایه یک دادگستری وظیفه دارد از اتهام موکل خود دفاع کند و مهم ترین اصول وکالت داشتن احساس مسئولیت و دقت بسیار بالا در کار است که باعث اعتبار بخشید به کار وکالت او می گردد.

مایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردن که ارزش کالاهای ممنوع را ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز سالانه تصویب کرده و ابتدای هر سال ابلاغ می کند؛ همچنین مرجع تشخیص ایرانی یا خارجی بودن کالای مکشـوفه حسب مورد یکی از وزارتخانه های صـنعت، معـدن و تجـارت، جهاد کشاورزی یا بهداشت یا سازمان ملی استاندارد ایران است.

جرم قاچاق در کدام دادگاه مشهد رسیدگی می گردد؟

 قاچاق کالا بسته به اینکه چه نوع کالایی باشد و توسط فرد دولتی یا عادی صورت گیرد در صلاحیت دادگاه کیفری، انقلاب یا تعزیرات می باشد که در ادامه صلاحیت هر کدام توسط وکیل  کیفری بیان می گردد.

۱. جرم قاچاق انسان در دادگاه انقلاب مشهد

۲.جرم قاچاق مواد مخدر ، روانگردان و پیش سازهای آن در دادگاه انقلاب

۳.جرم قاچاق اسلحه ، مهمات و اقلام و مواد تحت کنترل در دادگاه انقلاب

۴.جرم قاچاق کالا و ارز در سازمان تعزیرات حکومتی  ، وکیل تعزیرات مشهد

۵.جرم قاچاق کالاهای ممنوعه در دادگاه انقلاب

۶.جرم قاچاق کالا و ارزاق  در صورتی که به نحو سازمان یافته و حرفه ای باشد و یا مستلزم حبس یا انفصال از خدمات دولتی باشد در دادگاه انقلاب

۷.جرم قاچاق ( وارد نمودن مشروبات الکلی نه صادرکردن) در دادگاه های کیفری ۲

مجازات جرم کالای قاچاق

هر فردی که کالای قاچاق را که ممنوع است نگهداری کرده یا حمل کند یا به فروش بگذارد به جز ضبط کالای قاچاق طبق مواد ۲۳ و ۲۴ مجازات خواهد شد : وکیل قاچاق کالا مشهد ، البته  اینکه جرم قاچاق کالا از چه نوع باشد و در کدام دادگاه رسیدگی گردد مجازات مختلفی دارد.

الف) اگر کالای قاچاق ارزش ده میلیون (۰۰۰/۰۰۰/۱۰) ریال داشته باشد متهم محکوم به پرداخت جزای نقدی دو تا سه برابر ارزش کالای قاچاق می شود.

اگر کالای قاچاق ارزشی بین ده میلیون (۰۰۰/۰۰۰/۱۰) ریال تا یکصد میلیون (۰۰۰/۰۰۰/۱۰۰) ریال داشته باشد متهم محکوم به پرداخت جزای نقدی سه تا پنج برابر ارزش کالای قاچاق می شود.
پ) اگر کالای قاچاق ارزشی بین یکصد میلیون (۰۰۰/۰۰۰/۱۰۰) ریال تا یک میلیارد (۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۱) ریال داشته باشد متهم محکوم به پرداخت جزای نقدی پنج تا هفت برابر ارزش کالای قاچاق می شود و علاوه بر جزای نقدی به بیشتر از ۶ ماه تا ۲ سال حبس محکوم خواهد شد.

ت) اگر کالای قاچاق ارزشی بیشتر از یک میلیارد (۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۱) ریال داشته باشد متهم محکوم به پرداخت جزای نقدی هفت تا ده برابر ارزش کالای قاچاق می شود و علاوه بر جزای نقدی به بیشتر از ۲ تا ۵ سال حبس محکوم خواهد شد.

اهمیت وکیل دادگستری در جرایم قاچاق

داشتن وکیل در مراجع قضایی بر  کسی پوشیده نیست و اهمیت حضور یک وکیل حرفه ای در جرایم کیفری از قبیب قاچاق کالای ممنوعه که مجازات سنگینی دارد، دو چندان می باشد با معرفی وکیل برای پرونده خود، اصولا نیازی به حضور شما در مرجع رسیدگی نیست.

وکیل قاچاق کالا با توجه به سابقه کار به همه ایرادات قانونی از جمله ایراد عدم صلاحیت دادگاه رسیدگی کننده و … اشراف کامل دارد و  به دنبال دفاع از حقوق موکل در چهارچوب قانون می باشد. توصیه ما استفاده از وکیل خوب آقا در مشهد می باشد.

مشاوره با یک بهترین وکیل قاچاق کالا در مشهد ، می تواند کمک شایانی در تصمیم مقام محترم قضایی داشته باشد و در مواردی علی رغم توجه اتهام به موکل، وکیل خوب از دادگاه تقاضای تعلیق یا تبدیل مجازات موکلش را به جزای نقدی می نماید.

 

 ” مشاوره و وکالت تخصصی جرایم قاچاق کالا و ارز “

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نكو داشت نام آوران عرصه هاي گوناگون داراي دو ويژگي متمايز است:  اول آنكه، انسان نكو داشته از اقليم فردی خويش خارج می‌شود و وجهه‌ای اجتماعي می‌يابد، با اين توجيه كه هر بزرگداشتی بزنگاهی است كه سبب می‌شود تا انسان ستوده از قلمرو خويشتن خويش درگذرد و به مقام فرزانگی برسد. نكو داشت لاجرم قرين نيكنامی است و نيكی شانی اخلاقی دارد. بنابراين نكو داشت همانگاه كه رفتار نامداران را چونان معيارهای اخلاقی تعريف می‌كند، در باطن پاسداشت خوبی و رفتار نيك است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تماس مستقیم