وکیل در درگز

درگز

وکیل در درگز

یک وکیل خوب دادگستری در درگز، ضمن تلاش برای حفط حقوق موکل، اسرار او را نیز حفظ می نماید. بهترین وکیل دادگستری همواره به فکر برقرای عدالت است در امور کیفری به دنبال دفاع از کرامت انسانی در دعاوی حقوقی به دنبال پس باز گرداندن حقوق موکل و در دعاوی خانواده کمک به سازش و در صورت عدم سازش راهنمایی به طلاق و بهتر است که نوع طلاق، طلاق توافقی باشد.

انواع دعاوی

دعاوی حقوقی: مربوط به اعمالی است که دادگاه مجازاتی تعیین نمی کند بلکه افراد را ملزم به انجام تکالیف و احقاق حقوق قانونی دیگران می نماید.

مهمترین دعاوی حقوقی می توان به «مطالبه ثمن، الزام به تنظیم سند رسمی ملک، مطالبات، الزام به تنظیم سند اتومبیل، ابطال سند مالکیت، الزام به ایفاء تعهد، الزام به اخذ پایان کار، الزام به فک رهن،الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی و معاملات، استرداد اموال، اختلاف ناشی از پیمان‌ها، ابطال عملیات اجرائی، الزام به ایفاء تعهد، اعتراض ثالث، ورود ثالث، تقابل، جلب ثالث، اثبات اقاله، الزام به تحویل مبیع

دعاوی کیفری: مربوط به اعمالی است که دادگاه برای شخصی که مرتکب جرم شده است مجازات تعیین می کند.

دعاوی سرقت، اخاذی، کلاشی، کیف قاپی، کلاهبرداری، خیانت در امانت، تخریب عمدی اموال، توقیف غیر قانونی اشخاص، آدم ربایی، قوادی، توهین، افترا، تهدید و اکراه، افشای سر و از بین بردن آبرو و حیثیت اشخاص، زنا، لواط، تفخیذ، مساحقه، ایذا و مزاحمت برای بانوان، روابط نامشروع، سقط جنین، فریب در ازدواج، عدم ثبت واقعه ازدواج دائم، قتل عمدی و غیر عمدی، ایراد صدمات جراحات و آسیب های جسمانی، جرایم مربوط به مواد مخدر و مشروبات الکلی و ….»

دعاوی خانواده: شامل کلیه دعاوی در روابط خانوادگی از قبیل اموری مانند «طلاق، مهریه، طلاق توافقی، استرداد جهیزیه، نفقه، حضانت کودکان، انحصار وراثت و …»

یک وکیل خوب دارای چه ویژگی هایی است؟

رعایت امانت در انجام امور موضوع وکالت، مانند اصل تعهد به صداقت یکی از تعهدات قانونی بهترین وکیل در برابر موکل است. هر فرد باید ویژگی های یک وکیل خوب را بشناسد و وکیل انتخابی خود را براساس آن ویژگی ها بسنجد.

  • امانت داری وکیل نسبت به موکل
  • تعهد حرفه ای و اخلاقی
  • مشاوره به هنگام در موارد مختلف
  • ساده‌سازی مسائل حقوقی برای موکل برای درک بهتر مسائل حقوقی توسط موکل
  • داشتن اطلاعات و معلومات لازم در زمینه دعاوی مختلف
  • رعایت شان قاضی و احترام به وی

آدرس و شماره تماس دادگستری شهرستان درگز

آدرس: درگز، میدان آزادی
تماس: ۰۵۱۴۶۲۲۳۵۳۵

اهمیت بهره گیری از وکیل

بدون شک کمک گرفتن از افراد متخصص در هر زمینه، می‌تواند تاثیر به سزایی در تسریع روند رسیدگی به مسئله و حصول نتیجه داشته باشد. فرد متخصص در زمینه‌های حقوقی، وکیل پایه یک دادگستری می‌باشد. کم نیستند افرادی که به دلایل مختلف از مراجعه به وکیل پایه یک دادگستری امتناع می‌ورزند و البته در پایان کار نیز از این موضوع پشیمان می‌شوند.

کمک گرفتن از وکیل پایه یک دادگستری علاوه بر اینکه فشار روحی و روانی زیادی را از روی شما برمی‌دارد، منجر به صرفه‌جویی در هزینه‌های شما و تسریع در زمان رسیدگی به مشکلات شما خواهد شد؛ لذا پیشنهاد ما به شما این است که رسیدگی به مسائل و امور کیفری و دادگاهی خود را حتما به یک وکیل خوب بسپارید تا بهترین نتایج را بگیرید.

وکیل سیدفرهاد حسینی مقدم، عضو رسمی کانون وکلای دادگستری خراسان به شما کمک می کند که در حداقل زمان قانونی ممکن و با هزینه منصفانه به حقوق قانونی خویش دست یابید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نكو داشت نام آوران عرصه هاي گوناگون داراي دو ويژگي متمايز است:  اول آنكه، انسان نكو داشته از اقليم فردی خويش خارج می‌شود و وجهه‌ای اجتماعي می‌يابد، با اين توجيه كه هر بزرگداشتی بزنگاهی است كه سبب می‌شود تا انسان ستوده از قلمرو خويشتن خويش درگذرد و به مقام فرزانگی برسد. نكو داشت لاجرم قرين نيكنامی است و نيكی شانی اخلاقی دارد. بنابراين نكو داشت همانگاه كه رفتار نامداران را چونان معيارهای اخلاقی تعريف می‌كند، در باطن پاسداشت خوبی و رفتار نيك است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تماس مستقیم