وکیل دادگستری در مشهد

وکیل دادگستری در مشهد

فهرست مطالب

وکیل دادگستری در مشهد ، وکیل دادگستری یکی از خدمتگزاران عدالت و امنیت قضایی نیازمند حمایت های قانونی است است تا بتواند با فراغ بال و اعتماد به نفس لازم را بدون ترس از تعقیب و توقیف به رسالت اصلی خود که مبارزه با ظلم و حمایت از مظلوم است عمل نماید.

وکیل درمشهد
وکیل دادگستری در مشهد

 

  مشاوره و وکالت کلیک نمایید 

 

در انجام هرچه بهتر این رسالت ، وکیل دادگستری باید از تضمین کافی برخوردار باشد تا از گزند و تعرض ظلم که می‌تواند از قوای عمومی و یا اشخاص ذی نفوذ در امان بوده و چنین امنیتی را احساس نماید از این جهت قانونگذاران کشورها با وضع مقرراتی گام هایی را برداشتند در کشور ما نیز مقررات در این خصوص وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد . یکی از آنها برخورداری از تضمینات شغل قضا برای وکیل دادگستری نیز است مطابق قانون قاضی را نمی توان در حالت عادی تحت تقیب قرار داد.

 

وکیل دادگستری در مشهد

 

شرایط وکیل دادگستری را می توان به دو دسته شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تقسیم نمود: شرایط عمومی شرایطی است که به موجب قانون مدنی هر وکیل دادگستری در مشهد جهت اخذ پروانه وکالت باید دارا باشد و اختصاص به وکیل دعاوی ندارد.

شرایط اختصاصی وکلای متداعیین علاوه بر شرایط عمومی باید دارای شرایطی باشند

که قانون گذار برای وکالت در دادگاه مقرر نمودهکه همان شرایط اختصاصی است

در حقیقت به موجب قانون “وکلای متداعیین اید دارای شرایطی باشند

که به موجب قانون و قوانین راجع به وکالت در دادگاه برای آنها مقرر گردیده است”

در دعاوی حقوقی در دادگاه های عمومی و انقلاب و با توجه به مواد ۳۲ و ۹۴ ق. ج

و مواد ۱ و ۵۵ قانون وکالت مصوب ۱۳۱۵ وکلای اصحاب دعوا باید از بین وکلای دادگستری انتخاب گردد.

استفاده ار دارندگان پروانه مشاوره حقوقی نیز در محدوده مشخص مجاز است .

 

 وکیل در مشهد

 

وکلای دادگستری در مقابل خدماتی که با موکل ارایه می‌نمایند مستحق الوکاله می باشند میزان حق الوکاله وکیل در مشهد بر اساس توافق طرفین می باشد قرارداد حق الوکاله بین وکیل مشهد و موکل معتبر است بنابراین وکلای دادگستری می‌توانند نسبت به حق الوکاله با موکلین خود قرارداد منعقد نمایند. در عین حال نظر به اینکه ممکن است قرار داده نشود قانونگذار حداقل حق الوکاله وکیل دادگستری را در هر مورد بر اساس تعرفه مشخص نموده است.

 

 مرتبط:

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نكو داشت نام آوران عرصه هاي گوناگون داراي دو ويژگي متمايز است:  اول آنكه، انسان نكو داشته از اقليم فردی خويش خارج می‌شود و وجهه‌ای اجتماعي می‌يابد، با اين توجيه كه هر بزرگداشتی بزنگاهی است كه سبب می‌شود تا انسان ستوده از قلمرو خويشتن خويش درگذرد و به مقام فرزانگی برسد. نكو داشت لاجرم قرين نيكنامی است و نيكی شانی اخلاقی دارد. بنابراين نكو داشت همانگاه كه رفتار نامداران را چونان معيارهای اخلاقی تعريف می‌كند، در باطن پاسداشت خوبی و رفتار نيك است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تعیین وقت حضوری مشاوره و وکالت