وکیل خانواده در گلبهار

وکیل خانواده در گلبهار

وکیل خانواده در گلبهار

فهرست مطالب

آشنایی با قوانین و مقرارت مربوط به ازدواج و طلاق از جمله قانون حمایت از خانواده و  همچنین آگاهی از حقوق و تکالیف خود و طرف مقابل باعث می‌شود که زوجین در تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات خود با شناخت بهتری اقدام نماید و در صورت روبروشدن با اختلاف خانوادگی ،‌ بهتر بتواند تصمیم گیری کند. لذا توصیه می شود که قبل از هر گونه اقدام برای جدایی در شهر گلبهار با یک وکیل خانواده خوب مشورت کنید.

وکیل خانواده در گلبهار

وکیل خانواده وکیلی است که سالها تجربه  مدیریت و حل و فصل پرونده های خانواده، دفاع از موکل در محاکم و پیگیری پرونده ها در دادگاه های خانواده تخصص و برتری دارد و از روند اولیه بررسی پرونده تا دستیابی به نتیجه مطلوب موکل خود را به بهترین نحو می داند.

از ویژگی های بهترین وکیل یا وکلای خانواده این است علاوه بر اینکه مدافع حقوق موکل خویش است، حافظ اسرار و نیز مشاور و حامی زندگی شخصی و هرآنچه از لحاظ اخلاقی خانوادگی و وجدانی برای موکلش شایسته است را به او گوشزد می کند و در واقع مصلحت جامعه را نیز تا حد امکان رعایت می نماید.

مهمترین دعاوی خانواده

طلاق توافقی ، طلاق از طرف زن ، طلاق از طرف مرد

مهریه ، نفقه جاریه ، نفقه زوجه ، نفقه فرزند

اثبات نسب ، اثبات زوجیت ، اثبات طلاق

تمکین ، اجازه ازدواج ، استرداد جهیزیه

حضانت ، ملاقات ، رشد ، قیمومیت

اهمیت وکیل در دعاوی طلاق

اهمیت داشتن وکیل در دعاوی بر هیچ فرد پوشیده نیست و از آنجا که دعاوی مربوط خانواده در حین سادگی از پیچیدگی برخوردار است لذا اهمیت حضور وکیل طلاق در این دعاوی دو چندان است و مزیت های زیادی را برای موکل دارد ازجمله؛

  1. جلوگیری از ایجاد تنش بین زوجین
  2. جلوگیری از طرح دعاوی متعدد
  3. سعی در انجام طلاق توافقی
  4. کاهش استرس فرزندان

در صورتی که نیاز به وکیل خوب برای طلاق در شهر گلبهار دارید یا نیاز به هر گونه اطلاعات از چگونگی مراحل طلاق و تنظیم لایحه و نیز مشاوره حضوری با وکیل خبره و مجرب می توانید از طریق شماره تلفن مندرج در سایت با ما در تماس باشید تا با راهنمایی وکیل پایه یک دادگستری آقا یا خانم بهترین تصمیم را اتخاذ کنید. توصیه ما مراجعه حضوری به دفتر وکالت وکیل گلبهار است.

ثبت زمان مشاوره حضوری و قبول وکالت

۰۹۱۵۵۰۰۳۴۱۷

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نكو داشت نام آوران عرصه هاي گوناگون داراي دو ويژگي متمايز است:  اول آنكه، انسان نكو داشته از اقليم فردی خويش خارج می‌شود و وجهه‌ای اجتماعي می‌يابد، با اين توجيه كه هر بزرگداشتی بزنگاهی است كه سبب می‌شود تا انسان ستوده از قلمرو خويشتن خويش درگذرد و به مقام فرزانگی برسد. نكو داشت لاجرم قرين نيكنامی است و نيكی شانی اخلاقی دارد. بنابراين نكو داشت همانگاه كه رفتار نامداران را چونان معيارهای اخلاقی تعريف می‌كند، در باطن پاسداشت خوبی و رفتار نيك است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تعیین وقت حضوری مشاوره و وکالت