وکیل خانواده در بجنورد

وکیل خانواده در بجنورد

وکیل خانواده در بجنورد

فهرست مطالب

وکیل خانواده در بجنورد

در شرایط که متاسفانه بنیان خانواده ها به سستی و سردی گرویده و درصد ی از زوجین، مدتی پس از عقد، به دلایل مختلف با همسر خود به اختلاف رسیده، این حق مسلم ایشان است که امکان مراجعه به وکیل خوب خانواده را برای خود هموار نموده و از مشاوره تلفنی با وکیل یا حضوری صادقانه و پشتیبانی های بی دریغ وکلای مجرب و متخصص  بجنورد در امور خانواده بهره مند گردند.

وکیل پایه یک دادگستری - حسینی مقدم
وکیل پایه یک دادگستری – حسینی مقدم

برای طرح دعاوی خانواده الزامی به داشتن وکیل دادگستری نیست ولی عدم اطلاع از حقوق و قانون خانواده و  از طرفی کوتاه بودن فرصت های پیش آمده آن هم در جلسه دادگاه خانواده که بسیار کوتاه و مهم است وکه ممکن است توسط خود فرد از دست برود و کار به دشواری برخورد کند. توصیه ما بر استفاده از وکیل دادگستری است، حتی اگر قصد محول نمودن پرونده خانواده خود به را وکیل ندارید حداقل از مشاوره حضوی به دفتر وکالت یک با چند نفر از لیست وکلای مشهد  ( آقا و خانم ) خانواده بهره مند شوید.

دعاوی خانواده  در بجنورد

۱- نامزدی و خسارات ناشی از بر هم زدن آن
۲- نکاح دائم ، موقت و اذن در نکاح
۳- شروط ضمن عقد نکاح
۴- ازدواج مجدد
۵- جهیزیه
۶- مهریه
۷- نفقه زوجه و اجرت المثل ایام زوجیت
۸- تمکین و نشوز
۹- طلاق ، رجوع از طلاق ، فسخ و انفساخ نکاح ، بذل مدت و انقضای آن
۱۰- حضانت و ملاقات طفل وکیل حضانت در مشهد
۱۱- نسب ، وکیل اثبات نسب
۱۲- رشد ، حجر و رفع آن
۱۳- ولایت قهری ، قیمومت ، امور مربوط به ناظر و امین اموال محجوران و وصایت در امور مربوط به آنان
۱۴- نفقه اقارب
۱۵- امور راجع به غایب مفقودالاثر
۱۶- سرپرستی کودکان بی سرپرست
۱۷- اهدای جنین
۱۸-تغییر جنسیت

وکیل طلاق در بجنورد

وکیل طلاق همان زیرشاخه وکیل خانواده است چون طلاق از مهم ترین پرونده های خانواده است چه طلاق توافقی، طلاق از طرف مرد و یا طلاق از طرف زن، و اکثر موکلین برای طلاق در جستجوی وکیل هستند. وکیل خوب برای طلاق می تواند سیر طلاق را با توجه به علم و تجربه و آشنایی با رویه دادگاه برای شما بهتر و سریع تر انجام دهد،

طلاق از طرف زن

در طلاق به درخواست مرد ، مطابق قانون ایران ، مرد هر زمانی که بخواهد میتواند زن خود را طلاق دهد اما ثبت طلاق در محضر منوط به پرداخت کلیه حقوق مالی زوجه است و حضور وکیل در طلاق به درخواست آقا به جهت دفاع از حقوق مالی زوجه یا اعسار  زوج می باشد.

طلاق از طرف مرد

طلاق به درخواست زوجه همانطور که گفته شد حق طلاق با مرد است و برای اینکه زن بتواند شخصاً و یا توسط وکیل طلاق بگیرد، نیازمند مراجعه به دادگاه و رای طلاق می باشد برای صدور رای طلاق بایستی موجبات یا اسباب طلاق نیز به دادگاه ارائه گردد که در تخصص وکیل خوب طلاق بجنورد است.

طلاق توافقی

در طلاق توافقی زن و شوهر در تما امور باهم توافقی می نمایند که جهت اخذ گواهی عدم امکان سازش یا همان رای طلاق توافقی بایستی به دادگاه مراجعه نمایند و بهتر است که تنظیم صورتجلسه توافقات و پرونده را به وکیل طلاق توافقی بسپارند.

 وکالت دعاوی خانواده بجنورد

وکیل پایه یک دادگستری آقا و خانم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نكو داشت نام آوران عرصه هاي گوناگون داراي دو ويژگي متمايز است:  اول آنكه، انسان نكو داشته از اقليم فردی خويش خارج می‌شود و وجهه‌ای اجتماعي می‌يابد، با اين توجيه كه هر بزرگداشتی بزنگاهی است كه سبب می‌شود تا انسان ستوده از قلمرو خويشتن خويش درگذرد و به مقام فرزانگی برسد. نكو داشت لاجرم قرين نيكنامی است و نيكی شانی اخلاقی دارد. بنابراين نكو داشت همانگاه كه رفتار نامداران را چونان معيارهای اخلاقی تعريف می‌كند، در باطن پاسداشت خوبی و رفتار نيك است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تعیین وقت حضوری مشاوره و وکالت