آدرس پزشکی قانونی در مشهد

آدرس پزشکی قانونی در مشهد

آدرس پزشکی قانونی در مشهد

فهرست مطالب

در این نوشته آدرس مراکز و شعب پزشکی قانونی در شهر مشهد را به هماره شماره تماس واحدها جهت دسترسی راحت تر شما تهیه شده است که در ادامه بیان می نمایم. ابتدا تعریفی از پزشکی قانونی و وظایف آن را بیان می نماییم.

پزشک قانونی 

پزشکی قانونی مشهد یکی از اصلی ترین سازمانهای زیر نظر قوه قضائیه می باشد . وظیفه این سازمان کارشناسی در امور پزشکی که نظریات آن برای مراجع قضائی مشهد و سایر سازمانهای دولتی مستند باشد . همچنین بررسی و تحقیق در امور پزشکی، در پیشگیری از وقوع جرم با دستور مراجع قضائی ذیصلاح از وظایف این سازمان است .

پس از ارجاع دستور از سوی مراجع قضایی در مشهد به عنوان مثال دادگاه و یا دادسرا ، پرونده پزشک قانونی تشکیل شده و شعبه ان مشخص میشود وبه دنبال آدرس پزشکی قانونی در مشهد برای انجام معاینه می باشند، پس از معاینات لازم ، پزشک قانونی گزارشی کامل ، شامل علت و زمان فوت و یا میزان اسیب دیدگی و جراحات و صدمات جسمی و بدنی به مرجع قضایی ارائه داده میشود.

وظایف پزشکی قانونی

وظیفه پزشک قانونی در شهر مشهد یا سایر شهرها ، انجام امور کارشناسی پزشکی در حوزه متوفیات ، معاینات بالینی ، کارشناسی ازمایشگاهی ، بررسی قصور پزشکی و در نهایت پژوهش و اموزش در حوزه مرتبط با قوه قضائیه می باشد . معاینات زیر در پزشکی قانونی انجام میگیرد.

  • بررسی علل فوت و کالبد شکافی
  • معاینات جسمی مانند جراحات ، صدمات و … در تصادفات ، نزاء و …
  • معاینات روانشناسی و سلامت روان
  • معاینات سوء مصرف مواد مخدر
  • معاینات سقط جنین
  • معاینات ازمایشگاهی و مسمومیت ها

 

آدرس و تلفن مرکز پزشکی قانونی استان خراسان رضوی

مشهد ، خیابان سناباد ، چهارراه پل خاکی

تلفن: ۳۸۴۲۵۹۴۶

کد پستی: ۹۱۳۸۶۱۵۹۱۶

آدرس آزمایشگاه مرکز پزشک قانونی استان

مشهد ، میدان بیمارستان امام رضا(ع) ، خیابان رازی ، خیابان شهید صابری ، جنب اورژانس عدالتیان

تلفن سالن تشریح : ۳۸۴۲۵۹۴۶

تلفن سالن آزمایشگاه : ۳۸۴۲۵۹۴۶

آدرس پزشکی قانونی شرق مشهد

مشهد ، میدان راه آهن ، بلوار شهید کامیاب ، بین کامیاب ۱۸ و ۲۰

تلفن : ۳۲۲۲۷۳۱۷

کدپستی: ۹۱۴۴۸۶۵۱۸۶

آدرس پزشکی قانونی غرب مشهد

مشهد ، بلوار وکیل آباد ، بین وکیل ۴۵ و ۴۷

تلفن تماس: ۳۸۹۲۴۴۴۲

کدپستی: ۹۱۸۸۹۱۴۴۶۷

انجام وکالت و مشاوره در امور کیفری توسط وکیل پایه یک دادگستری در مشهد ، فرهاد حسینی مقدم از وکلای متخصص و مجرب در امور کیفری، به دنبال حصوص بهترین نتیجه می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نكو داشت نام آوران عرصه هاي گوناگون داراي دو ويژگي متمايز است:  اول آنكه، انسان نكو داشته از اقليم فردی خويش خارج می‌شود و وجهه‌ای اجتماعي می‌يابد، با اين توجيه كه هر بزرگداشتی بزنگاهی است كه سبب می‌شود تا انسان ستوده از قلمرو خويشتن خويش درگذرد و به مقام فرزانگی برسد. نكو داشت لاجرم قرين نيكنامی است و نيكی شانی اخلاقی دارد. بنابراين نكو داشت همانگاه كه رفتار نامداران را چونان معيارهای اخلاقی تعريف می‌كند، در باطن پاسداشت خوبی و رفتار نيك است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تعیین وقت حضوری مشاوره و وکالت