شماره تلفن وکیل در مشهد

شماره تلفن وکیل درمشهد

شماره تلفن وکیل در مشهد

امروزه با توجه به مسائلی از قبیل شغل، تحصیل، موقعیت جغرافیایی امکان دسترسی به دفاتر وکالت و مراکز حقوقی برای شناسایی حضوری و آشنایی با وکلا وجود نداشته باشد و در این شرایط بهترین روش برای پیدا کردن وکلای خوب ، دسترسی به شماره تلفن وکیل می باشد تا از این طریق بتوانند  بهترین وکیل  را برای پرونده حقوقی؛ کیفری خانواده یا ملکی اتخاب نمایند.

شماره وکیل پایه یک دادگستری در مشهد 

۳۴۱۷ ۵۰۰ ۰۹۱۵

شماره وکیل در مشهد

به منظور ارتباط مستقیم تلفنی جهت مطرح کردن موضوع پرونده خود و اطمینان از نتیجه گیری، تلفن وکیل  در دسترس قرار داده شده است شما می توانید قبل از اقدام در مورد پرونده خود از طریق شماره تلفن های مندرج در سایت تماس بگیرید، وکیل پایه یک دادگستری  اطلاعات پایه در اختیار شما قرار می دهد.

یکی از روش هایی که برای حل مشکل حقوقی استفاده می شود جستجوی شماره وکیل دادگستری می باشد. در این روش فردی که مشکل حقوقی برایش پیش آمده است، با یک وکیل خوب در این حوزه تماس می گیرد تا بتواند مشکل خود را حل نماید. در این روش هر چند امکان حل مشکل به صورت کامل وجود ندارد ولی با راهنمایی، استرس روانی فرد کم تر می شود تا در اولین فرصت به دفتر مراجعه نموده و از مشاوره کامل دریافت نماید.

یکی از مهم ترین انتخاب هایی که هنگام بروز مشکل حقوقی باید صورت گیرد انتخاب وکیل برای پرونده است؛ چرا که موکل ملزم است تا تمام مدارک مربوط را در اختیار  قرار دهد از این جهت فرد انتخابی باید کاملا قابل اطمینان و امین موکل باشد. توصیه می شود در صورت تمایل به دریافت خدمات با پیدا کردن تلفن وکیل دادگستری اطلاعات کامل را در خصوص وی به دست آورید.

شماره تلفن وکیل

شماره دفتر وکالت در مشهد

در این نوشته ابتدا دفتر وکالت را تعریف می نماییم سپس نحوه پیدا کردن شماره تلفن آن را بیان می کنیم، دفتر وکالت مکانی است برای قرار ملاقات حضوری یک وکیل با موکل جهت انجام مشاوره و انعقاد قراداد و همچنین انجام امور پرونده های موکلین و تدارک دفاع و تنطیم دادخواست و لوایح می باشد. وکیلی مجاز به تاسیس دفتر وکالت در مشهد است که پروانه وکالت پایه یک داشته باشد و محل اشتغالش نیز در شهر مشهد باشد.

اما برای نحوه پیدا کردن شماره تلفن دفتر وکلا شیوه های متفاوتی وجود دارد. راحت ترین آن تماس با کانون وکلای دادگستری  است و با ذکر نام اعم از آقا یا خانم ، شماره دفتر مورد نظر در اختیار شما قرار داده می شود. روش دیگر جستجو در اینترنت از طریق لیست و اسامی وکلا و همچنین سوال از همکاران می باشد.

 از طریق شماره تلفن دفتر وکالت صرفا می توانید نسب به تعیین وقت حضوری با وکلای دادگستری اقدام نمایید و این کار توسط منشی یا مدیر دفتر که وظیفه پاسخگویی به تلفنهای دفتر را دارد انجام می شود و هیچ ارتباط تلفنی با وکیل  در این حالت انجام نمی شود؛ چرا که ایشان در حال مشاوره حضوری با موکلین می باشد.

  شماره موبایل وکیل پایه یک دادگستری

بعضی افراد در جستجوی وکیل در مشهد به دنبال شماره موبایل  هستند تا بتواند به طور مستقیم تماس داشته باشند و موضوع خود را قبل از مراجعه به دفتر وکالت به صورت تلفنی از طریق تماس با شماره موبایل (همراه) با وکیل مطرح نمایند تا در صورت اطمینان از نتیجه گیری پرونده خود به دفتر وکالت مراجعه نمایند.

 بعضی از وکلای دادگستری حاضر نیستند که شماره در اختیار کسی قرار بگیرد که این از نظر ما پسندیده نیست و همچنین به معنای خوب بودن ایشان نمی باشد، یک وکیل خوب در مشهد  شایسته است که تلفن موبایل خود را نیز در دسترس قرار دهد تا زمانی که فردی ( اعم از موکل یا غیر موکل) کار ضرورری داشت؛ قادر به برقراری ارتباط به صورت مستقیم باشد.

شما می توانید از طریق شماره موبایل های درج شده در سایت وکیل مشهد با لیست وکلای پایه یک دادگستری در ساعات غیر اداری از مشاوره حقوقی بهره مند شوید. خواهشمند است در تماس مستقیم با وکلای ما، صرفا یک سوال بپرسید.

شماره تلفن وکیل در مشهد

وکیل تلفنی مشهد (امکان وکالت غیرحضوری)

سوالی که بارها در ارتباط تلفنی از وکلای دادگستری  می شود این است که آیا امکان اعطاء وکالت به ضورت غیر حضوری به وکیل وجود دارد ما در نوشته شماره تلفن وکیل در مشهد به این سوال به صورت کامل پاسخ می دهیم. ابتدا اینکه برای انعقاد وکالت  اصولا دو نوع قرارداد تنطیم می گردد که عبارتنداز:

  1. وکالتنامه
  2.  قرارداد مالی

امکان انعقاد قرارداد مالی حق الوکاله به صورت تلفنی وجود دارد هر چند که بهتر است به صورت حضوری انجام گردد. اما امکان تفویض وکالت به صورت تلفنی وجود ندارد چرا که فردی قصد تفویض وکالت به وکیل را دارد بایستی وکالتنامه رسمی وکیل دادگستری که اختیارات لازم نیز تصریخ شده را  امضاء و وکیل ذیل آن را گواهی نماید.

 راهکاری وجود دارد که بتوان بدون حضور در دفتر به ایشان وکالت داد آن هم مراچعه فرد ( موکل) به یکی از دفاتر اسناد رسمی است. برای این کار نیازی به حضور وکیل در دفتر اسناد نیست؛ لازم به ذکر است در تنطیم وکالت نامه بایستی اطلاعاتی از جمله تلفن و آدرس دفتر ذکر شود. این نوع وکالت رسمی در قانون آیین دادرسی مدنی پیش بینی شده است،

اصولا وکالت های غیر حضوری یا از طریق شماره تلفن وکلای مشهد توسط افراد (موکلین) که درخارج از کشور یا شهرهای دیگری غیر از مشهد هستند تنطیم می گردد. در این حصوص لازم به ذکر است که وکیل برای اعلام وکالت و پیگیری وکالت پرونده در محاکم، بایستی وکالتنامه مخصوص وکلای دادگستری خود را نیز پر و مهر امضا نیز نماید و تمبر وکالتی را نیز بروی روی وکالتنامه ابطال نماید.

تلفن وکلای مشهد را چطور پیدا کنیم؟

اینکه چرا افراد به دنبال شماره وکیل دادگستری در مشهد هستند و همچنین نحوه پیدا کردن آن را در این نوشته بیان می کنیم ابتدا توضیحی در مورد انواع وکیل دادگستری بدهیم اینکه وکیل کسی است که دارای پروانه وکالت بوده و در حال فعالیت باشد و در بین وکلای دادگستری با دو عبارت کار آموز و وکیل پایه یک دادگستری سر و کار داریم که وکیل پایه ۱ حق شرکت در تمام دعاوی را دارند .

اصولا افراد برای انتخاب وکیل معرفی شده به دنبال شماره وکلا هستند ممکن است فردی قبلا به همان وکیل مورد نظر وکالت داده ولی اکنون شماره آن وکیل را ندارد تا بتواند تلفنی گفتگو نماید و گزارش پرونده را جویا شود و از طریق بانک اطلاعات وکلای مشهد در پی آن است که بتواند شماره را پیدا نماید. بعضی از روش های پیدا کردن شماره وکلای پایه یک دادکستری بدین صورت است.

  1. مراجعه حضوری به کانون وکلای مشهد
  2. تماس تلفنی با دبیرخانه وکلای دادکستری
  3. جستجو با عبارت شماره وکیل در مشهد
  4. مراجعه به سایت حامی وکیل
  5. درخواست شماره تلفن وکیل در مشهد از همکاران

لازم به ذکر است دفتر بعضی از وکلای دادگستری شماره تلفن ثابت ندارد که این باعث عدم اعتماد به وکیل می گردد،بهتر است که برای دفتر وکالت یک شماره تلفن ثابت اختصاص بدهند تا هم باعث اعتماد سازی بیشتر گردد و هم موکلین هماهنگی ها را نیز با تلفن دفتر و از طریق منشی انجام دهند.

مشاوره تلفنی با وکیل ؛ مزایا و معایب

مشاوره تلفنی با وکیل

امروزه با گسترش تکنولوژی و افزایش دسترسی عموم به اینترنت مشاوره حقوقی آنلاین به صورت خدمات چت و یا تماس اینترنتی نیز بسیار باب شده است و با جستجوی شماره وکیل جهت مشاوره تلفنی امکان دستیابی به گسترده ترین اطلاعات حقوقی فراهم شده است. در این زمینه وکیل در مشهد جهت مشاوره تلفنی با وکیل دادگستری شماره موبایل وکیل را در اختیار شما قرار داده تا به صورت تلفنی از مشاوره با وکیل بهره مند شوید.

راه های زیادی برای برقراری ارتباط با وکلای دادگستری مشهد وجود دارد از جمله مشاوره حضوری ، وکیل آنلاین ، وکیل تلفنی و  مشاوره تلفنی که هر کدام دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند. یکی از انواع خدمات مشاوره تلفنی میباشد که اتفاقا طرفداران بسیار زیادی دارد. این روش تلفنی برای افرادی که در شهرهای دور زندگی میکنند و دسترسی به مشاوره و وکلای مورد نظر خود ندارند و یا اشخاصی که به هر دلیل نمیتوانند حضوری از خدمات مشاوره با وکیل استفاده کنند بسیار مفید است.

شماره وکیل و تعیین وقت حضوری

اما قبل از همه باید بتوان وکیل متخصص را انتخاب کرد و از طریق ارتباط یا به صورت تماس تلفنی یا تعیین وقت حضوری مشکل خود را با او مطرح کرد، زیرا زمانی ممکن است که وکیل مشکل شخص را در همان تماس تلفنی حل کند

اما گاهی نیز ممکن است تماس تلفنی کفایت نکند و نیاز به مراجعه حضوری و تعیین وقت قبلی باشد تا وکیل مشاوره تخصصی تر با جزئیات دقیق تر را در اختیار موکل خود قرار دهد. در این نوشته چگونگی پیدا کردن  تلفن یک وکیل خوب را بررسی کردیم.

مشاوره حضوری غالبا بدین صورت است که فرد متقاضی مشاوره ، دفترحقوقی وکیل دادگستری مراجعه می‌کند. برای مشاوره حضوری معمولاً فرد باید قبل از مراجعه نزد وکیل از طریق شماره تلفن وکیل در مشهد وقت قبلی بگیرد چرا که خیلی وقت‌ها وکلای خوب و حرفه ای  معمولاً وقتشان پر است و برای گرفتن مشاوره ، ممکن است فرد مدتها منتظر بماند.

 

ثبت زمان مشاوره حضوری و قبول وکالت

۰۹۱۵۵۰۰۳۴۱۷

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
saeed
saeed
5 سال قبل

سایتتون بسیار عالیه. ممنون میشم شماره وکیل در مشهد رو هم بذارین

admin
admin
پاسخ به  saeed
5 سال قبل

این هم شماره وکیل دادگستری در مشهد ۰۹۱۵۵۰۰۳۴۱۷

admin
admin
پاسخ به  saeed
4 سال قبل

خواهش می کنیم.از ابراز لطف شما ممنون

alireza
alireza
5 سال قبل

ممنون از سایت وکیل مشهد و مطالب بسیار مفید??

رضا
رضا
3 سال قبل

خوب هست عالی فقط نمیتونم تماس بگیریم با وکیل

الهام شکیبائی
الهام شکیبائی
3 ماه قبل

سلام امیدوارم که مشکلم حل شود الهی امین

نكو داشت نام آوران عرصه هاي گوناگون داراي دو ويژگي متمايز است:  اول آنكه، انسان نكو داشته از اقليم فردی خويش خارج می‌شود و وجهه‌ای اجتماعي می‌يابد، با اين توجيه كه هر بزرگداشتی بزنگاهی است كه سبب می‌شود تا انسان ستوده از قلمرو خويشتن خويش درگذرد و به مقام فرزانگی برسد. نكو داشت لاجرم قرين نيكنامی است و نيكی شانی اخلاقی دارد. بنابراين نكو داشت همانگاه كه رفتار نامداران را چونان معيارهای اخلاقی تعريف می‌كند، در باطن پاسداشت خوبی و رفتار نيك است

7
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تماس مستقیم