وکیل کیفری در گلبهار

وکیل کیفری در گلبهار

وکیل کیفری در گلبهار

دعاوی یا امور کیفری آن دسته از جرایم جزایی می باشند که توسط وکلای کیفری در محاکم دادگستری طرح، دفاع و پیگیری می شود که به دلیل ارتباط با آبرو و حیثیت انسانها، از حساسیت بالایی برخوردار هستند که لزوم مشاوره و وکالت با یکی از بهترین وکیل کیفری در گلبهار را توجیه می نماید.

وکیل کیفری گلبهار

جرایم در قانون مجازات اسلامی به ۴ دسته اصلی تقسیم می شوند:

حدود : حد مجازاتی است که موجب ، نوع ، میزان و کیفیت اجرای آن در شرع مقدس تعیین شده است.
قصاص : مجازات اصلی جنایات عمدی بر نفس ، اعضا و منافع انسان است.
دیه : دیه اعم از مقدر و غیر مقدر ، مالی است که در شر مقدس برای ایراد جنایت غیر عمدی نفس ، اعضا و منافع و یا جنایت عدمی در مواردی که به هر جهتی قصاص ندارد ، به موجب قانون مقرر می شود.
تعزیر : این جرایم به موجب قانون در موارد ارتکاب محرمات شرعی یا نقض مقررات حکومتی ، تعیین و اعمال میگردد، وکیل خوب کیفری گلبهار اکثر جرایم تعزیری هستند.
مجازات های تعزیری به هشت درجه تقسیم بندی شده اند. وکیل حرفه ای در امور کیفری : مجازات جرایم تعزیری ، تعلیق ، تعویق ، تکرار ، تعدد و … برحسب درجه مجازات می باشد

نحوه و مراحل رسیدگی به شکایت کیفری

رسییدگی ابتدایی به دعاوی و شکایت کیفری در دادسرای عمومی و انقلاب محل وقوع جرم صورت میپذیرد. وفق ماده ۲۲ قانون آیین دادرسی کیفری مصوب ۹۲/۱۲/۴ به منظور کشف جرم، تعقیب متهم، انجام تحقیقات، حفظ حقوق عمومی و اقامه دعوای لازم در این مورد، اجرای احکام کیفری، انجام امور حسبی و سایر وظایف قانونی، در حوزه قضایی هر شهرستان و در معیت دادگاه‌های آن حوزه، دادسرای عمومی و انقلاب و همچنین در معیت دادگاه‌های نظامی استان، دادسرای نظامی تشکیل می‌شود.

تقدیم شکایت در بعضی شهرها از طریق دفاتر خدمات قضایی می باشد ولی در شهرهای کوچک کماکان به همان روش سنتی یعنی تقدیم دستی شکایت به دادسرا انجام می شود.

برای طرح شکایت بهتر است ابتدا با یک وکیل خوب دعاوی کیفری شهر گلبهار مشورت نموده سپس اقدام نمایید و حتی الامکان از حضور وکیل پایه یک دادگستری در پرونده جنایی خود بهره ببرید.

بعضی جرایم مهم در شهر گلبهار

سرقت تعزیزی ، فروش مال غیر ، کلاهبرداری ، تصرف عدوانی

تهدید ، توهین ، افترا ، خیانت در امانت ، قتل عمدی و غیر عمدی

رشوه ، اختلاس ، ورشکستگی ، جعل اسناد ، وکیل گلبهار

ترک انفاق ، جرایم رایانه ای ، تصادف ، دیه ، کلاهبرداری اینترنتی

مشروبات الکی ، پارتی ، نزاع دسته جمعی ، درگیری ، رابطه نامشروع

قوادی ، زنا ، شروع به قتل ، جرایام رایانه ای ، مزاحمت تلفنی ، ملکی

مزیت داشتن وکیل گلبهار در امور کیفری

وکلای دادگستری در دعوی‌های کیفری به وکالت و نمایندگی ااز موکل شرکت  می نمایند. وکیل دادگستری می تواند شکایت را بررسی کرده و جرمی را که موکلش بنا بر اقدام قانونی در کلانتری و دادستانی به آن متهم شده ‌است و همچنین مجازات وی را مورد تجدید نظر قرار دهد.

استفاده ازیک  وکیل امور جزایی باعث می شود استرس چندانی نداشته باشید چرا که وکیل پرونده شمار را با درایت پیش می برد و از طریق قانونی به دنبال برائت موکل یا تقاضای تخفیفات قانونی را در دادسرا یا دادگاه  نماید.

نکته مهم اینکه پرونده‌ی کیفری داشته باشید، فقط یک بار امکان مطرح کردن آن وجود دارد و طرح مجدد آن ممکن نیست، نتیجه گیری اشتباه، حقوق موکلین را ضایع کرده و علاوه بر آن ،هزینه‌های دادگاه خسارات جدیدی به بار می‌آورد و حتی زمان از دست رفته را نیز از بین می‌برد.

داشتن وکیل کیفری کار در گلبهار باعث خواهد شد در اسرع وقت با بهترین شکل از حقوق خود به عنوان شاکی یا متهم دفاع نمود.

ثبت زمان مشاوره و قبول وکالت

۰۹۱۵۵۰۰۳۴۱۷

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نكو داشت نام آوران عرصه هاي گوناگون داراي دو ويژگي متمايز است:  اول آنكه، انسان نكو داشته از اقليم فردی خويش خارج می‌شود و وجهه‌ای اجتماعي می‌يابد، با اين توجيه كه هر بزرگداشتی بزنگاهی است كه سبب می‌شود تا انسان ستوده از قلمرو خويشتن خويش درگذرد و به مقام فرزانگی برسد. نكو داشت لاجرم قرين نيكنامی است و نيكی شانی اخلاقی دارد. بنابراين نكو داشت همانگاه كه رفتار نامداران را چونان معيارهای اخلاقی تعريف می‌كند، در باطن پاسداشت خوبی و رفتار نيك است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تماس مستقیم