وکیل در فاروج

فاروج

وکیل در فاروج

فهرست مطالب

در جامعه و دنیای مدرن امروزه اختلافات و دعاوی موجود رو به افزایش گذاشته و هر فردی به طریقی درگیر مشکلات حقوقی و کیفری است. به همین دلیل، هر فرد باید از حق و حقوق اجتماعی و فردی خود آگاهی و اطلاعات کافی داشته باشد. برای کسب اطلاعات در این زمینه می‌توانید از وکیل پایه یک دادگستری مشاوره دریافت کنید.

انواع دعاوی

دعاوی کیفری: مربوط به اعمالی است که دادگاه برای شخصی که مرتکب جرم شده است مجازات تعیین می کند.

دعاوی سرقت، اخاذی، کلاشی، کیف قاپی، کلاهبرداری، خیانت در امانت، تخریب عمدی اموال، توقیف غیر قانونی اشخاص، آدم ربایی، قوادی، توهین، افترا، تهدید و اکراه، افشای سر و از بین بردن آبرو و حیثیت اشخاص، زنا، لواط، تفخیذ، مساحقه، ایذا و مزاحمت برای بانوان، روابط نامشروع، سقط جنین، فریب در ازدواج، عدم ثبت واقعه ازدواج دائم، قتل عمدی و غیر عمدی، ایراد صدمات جراحات و آسیب های جسمانی، جرایم مربوط به مواد مخدر و مشروبات الکلی و ….»

دعاوی حقوقی: مربوط به اعمالی است که دادگاه مجازاتی تعیین نمی کند بلکه افراد را ملزم به انجام تکالیف و احقاق حقوق قانونی دیگران می نماید.

 مهمترین دعاوی حقوقی می توان به «مطالبه ثمن، الزام به تنظیم سند رسمی ملک، مطالبات، الزام به تنظیم سند اتومبیل، ابطال سند مالکیت، الزام به ایفاء تعهد، الزام به اخذ پایان کار، الزام به فک رهن،الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی و معاملات، استرداد اموال، اختلاف ناشی از پیمان‌ها، ابطال عملیات اجرائی، الزام به ایفاء تعهد، اعتراض ثالث، ورود ثالث، تقابل، جلب ثالث، اثبات اقاله، الزام به تحویل مبیع

دعاوی خانواده: شامل کلیه دعاوی در روابط خانوادگی از قبیل اموری مانند «طلاق، مهریه، طلاق توافقی، استرداد جهیزیه، نفقه، حضانت کودکان، انحصار وراثت و …»

ویژگی های یک وکیل خوب

  • وکیل خوب باید به روز باشد
  • وکیل خوب باید امین و امانت دار باشد
  • پرهیز از گفتن توانایی های غیر قانونی و کذب و بلوف زدن
  • یک وکیل خوب بهترین و کم هزینه ترین و سریعترین راه حل را پیشنهاد میکند
  • استفاده از تجربه ی دیگران و کمک به قاضی جهت روشن شدن ابهامات پرونده
  • برخورد محترمانه با قاضی موکل طرف مقابل
  • وکیل خوب دارای یک یا چند تخصص است (تخصص گرایی)
  • وکیل خوب باید قلمی سنگین و روابط عمومی و فن بیان قوی داشته باشد

آدرس دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان فاروج

آدرس: فاروج – بلوار امام رضا (ع) -بلوار کشاورز – روبروی فرمانداری فاروج، دادگاه و دادسرای عمومی و انقلاب فاروج

تماس: ۰۵۸۵۸۲۲۵۳۲۲

اهمیت بهره گیری از وکیل

بی شک نقش سازنده و مفید وکیل مدافع در مراحل مختلف دادرسی بر هیچکس پوشیده نیست. استفاده از معاضدت و دانش حقوقی و فنی وکلا در دعاوی مختلف می تواند منافع و مزیت های فراوانی را هم در جهت دفاع از حقوق افراد و هم توسعه علمی و عملی دادرسی قضایی به سمت کشف حقیقت به همراه داشته باشد.

کمک گرفتن از وکیل پایه یک دادگستری علاوه بر اینکه فشار روحی و روانی زیادی را از روی شما برمی‌دارد، منجر به صرفه‌جویی در هزینه‌های شما و تسریع در زمان رسیدگی به مشکلات شما خواهد شد؛ لذا پیشنهاد ما به شما این است که رسیدگی به مسائل و امور کیفری و دادگاهی خود را حتما به یک وکیل خوب بسپارید تا بهترین نتایج را بگیرید.

وکیل سیدفرهاد حسینی مقدم، عضو رسمی کانون وکلای دادگستری خراسان به شما کمک می کند که در حداقل زمان قانونی ممکن و با هزینه منصفانه به حقوق قانونی خویش دست یابید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نكو داشت نام آوران عرصه هاي گوناگون داراي دو ويژگي متمايز است:  اول آنكه، انسان نكو داشته از اقليم فردی خويش خارج می‌شود و وجهه‌ای اجتماعي می‌يابد، با اين توجيه كه هر بزرگداشتی بزنگاهی است كه سبب می‌شود تا انسان ستوده از قلمرو خويشتن خويش درگذرد و به مقام فرزانگی برسد. نكو داشت لاجرم قرين نيكنامی است و نيكی شانی اخلاقی دارد. بنابراين نكو داشت همانگاه كه رفتار نامداران را چونان معيارهای اخلاقی تعريف می‌كند، در باطن پاسداشت خوبی و رفتار نيك است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تعیین وقت حضوری مشاوره و وکالت