شماره تلفن وکیل طلاق در مشهد

شماره تلفن وکیل طلاق در مشهد

شماره تلفن وکیل طلاق در مشهد

فهرست مطالب

اگر درگیر مسائل طلاق هستید و به دنبال شماره تلفن وکیل طلاق در مشهد هستید تا بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت کامل دریافت نمایید می توانید با تعیین وقت حضوری، از وکیل طلاق مشاوره کامل دریافت نماید تا در صورت لزوم عهده دار انجام وکالت شما نیز گردند.

فرهاد حسینی مقدم

شماره وکیل طلاق

زوج و زوجه در هر مقطعی از زندگی ممکن است به مشکلاتی بر خورده و ادامه زندگی مشترکی برای ایشان سخت یا غیر ممکن شود در این صورت طرفین برای رسیدن به آرامش روحی و روانی، به طلاق فکر خواهند کرد. وبه دنبال راهکارهای خوب، جهت پایان دادن زندگی مشترک باشند و در گام اول به دنبال شماره یک وکیل خوب طلاق برای مشاوره و گرفتن وکیل هستند.

امروزه دادگاه های خانواده یکی از شلوغ ترین دادگاه هاست. پرونده های طلاق نیز یکی از بیشترین دعاوی حقوق خانواده را تشکیل می دهد. طبق آمار رسمی کشور طی سال های اخیر  طلاق بسیار افزایش پیدا کرده است.

از طرفی در طلاق به دلیل وجود جنبه های زیادی که در زندگی مشترک وجود دارد، گاها پروسه دادرسی بسیار طولانی و ملال آور می شود. از همین روی، پیدا کردن وکیل متخصص و مشورت با وکیل پایه یک دادگستری برای طلاق در بسیاری از موارد می تواند روند دادرسی را سرعت بخشد.

انواع دعاوی طلاق در قانون

در قوانین ایران به پیروی از فقه و شرع سه شیوه برای انجام طلاق ذکر شده‌ است:

  • روش اول: به درخواست مرد است؛ در ماده۱۱۳۳  قانون مدنی ایران آمده ‌است که: «مرد هر وقت که بخواهد می‌تواند زن خود را طلاق دهد.»
  • روش دوم طلاق توافقی: به طلاق خُلع و مُبارات معروف است و شرایط خاص خود را دارد. در مقاله دیگری با عنوان بهترین وکیل طلاق توافقی مشهد به طور کامل به این نوع طلاق پرداخته ایم.
  • روش سوم تقاضای طلاق توسط زن از دادگاه که در دوحالت صورت می گیرد:

 اول اینکه در زمان ازدواج یا بعد ازآن، زن از شوهر خود وکالت برای طلاق را گرفته باشد. شماره تلفن وکیل طلاق در مشهد ؛ دادن چنین وکالتی به عنوان یک شرط ضمن عقد ازدواج متداول است و در این حالت زن به نمایندگی از شوهر خود طلاق را اجرا می‌کند. که در مطلب وکیل حق طلاق در مشهد می توانید مطالعه نمایید.

 دوم اینکه یکی از شرایطی که در قانون مدنی برای درخواست طلاق از طرف زن وضع شده، وجود داشته باشد که این شرایط به ‌طور کلی به سه دسته تقسیم می‌شوند؛

  • دسته اول خودداری یا ناتوانی شوهر در دادننفقه،
  • دسته دوم سختی و مشکلات غیرقابل تحمل در زندگی مشترک است که در حقوق به آن عُسر و حَرَج می گویند.
  • دسته سوم مفقودالاثر شدن شوهر برای بیش از چهار سال می باشد.

شماره تماس وکیل طلاق در مشهد

طلاق به معنی پایان قانونی ازدواج و جدا شدن همسران از یکدیگر است و به دنبال آن حقوق متقابلی که بین زوجین در هنگام ازدواج وجود داشته ازبین می‌رود. طبق ماده ی ۱۱۳۹ قانون مدنی طلاق مخصوص عقد دائم است. جهت مشاوره با وکیل در امور طلاق هماهنگ نمایید.

زوجین به هنگام بروز اختلاف به دنبال شماره یک وکیل خوب هستند تا راهکارهای اولیه را از طریق مشاوره تلفنی دریافت نمایند و سپس در اولین فرصت به همراه مدارک خود به دفتر وکالت مراجعه نمایند.

مشاوره تلفنی با وکیل طلاق

وقتی که می خواهید از توصیه های یک وکیل خوب در حل مشکل خود استفاده کنید در ابتدای کار می توانید از مشاوره تلفنی بهره مند شوید ولی در مشاوره تلفنی امکان حل شدن مشکل شما به طور قطعی وجود ندارد

در صورت جست و جوی تلفن وکیل خوب در مشهد با وکلایی مختلفی مشورت نموده اید و نتیجه مطلوب را دریافت نکردید دلیل آن میتواند آن باشد که تنها با مشاوره تلفنی امکان حل شدن مشکل شما وجود ندارد و بایستی وکیل برای طلاق را در ملاقات حضوری ارزیابی نمایید.

در  مشاوره تلفنی با وکیل طلاق یا خانواده ، فقط قادر به توضیح  مختصر در مورد نحوه پیگیری و مراحل قانونی ارائه خواهد شد و برای اینکه مراحل پیگیری حقوقی پرونده شما شروع شود باید با اسناد و مدارک خود به وکیل  مراجعه کنید.

قرار حضوری با دفتر وکالت طلاق در مشهد

بعضی دفاتر وکالت برای مراجعین و موکلین خود امکان مشاوره و پیگیری تلفنی را فراهم نموده اند و مراجعین برای تمامی زمینه های حقوقی شامل قرارداد، جزائی، طلاق ، خانوادگی و … میتوانند با وکیل خود مشاوره تلفنی داشته باشند و محدودیتی وجود ندارد.

تیم وکیل مشهد با داشتن وکلای متعدد و متخصص آقا و خانم در امر خانواده و با داشتن سابقه طولانی در عرصه دفاع از موکلین به تمامی سوالات حقوقی شما در رابطه با طلاق پاسخ خواهند داد.

برای ملاقات حضوری، بایستی با شماره تماس های مندرج در این صفحه تماس حاصل کرده و ضمن انجام مشاوره با وکیل آنلاین طلاق در حد یک سوال کوتاه، سوالات حقوقی خود را نیز با وکلای برجسته این مجموع در میان بگذارید.

اگر به دنبال شماره وکیل طلاق هستید با شماره های موجود در این صفحه با دفتر تماس گرفته و نسبت به تعیین وقت حضوری با وکیل مجرب و متخصص در امور خانواده اقدام نمایید آدرس دفتر وکالت طلاق در مشهد برای شما ارسال می گردد  تا از راه حل های قانونی و هوشمندانه وکیل محترم برخوردار گردید.

ثبت زمان مشاوره حضوری و قبول وکالت

شماره موبایل ۰۹۱۵۵۰۰۳۴۱۷

تلفن دفتر  ۰۵۱۳۶۰۲۰۲۵۳

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نكو داشت نام آوران عرصه هاي گوناگون داراي دو ويژگي متمايز است:  اول آنكه، انسان نكو داشته از اقليم فردی خويش خارج می‌شود و وجهه‌ای اجتماعي می‌يابد، با اين توجيه كه هر بزرگداشتی بزنگاهی است كه سبب می‌شود تا انسان ستوده از قلمرو خويشتن خويش درگذرد و به مقام فرزانگی برسد. نكو داشت لاجرم قرين نيكنامی است و نيكی شانی اخلاقی دارد. بنابراين نكو داشت همانگاه كه رفتار نامداران را چونان معيارهای اخلاقی تعريف می‌كند، در باطن پاسداشت خوبی و رفتار نيك است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تعیین وقت حضوری مشاوره و وکالت