دادخواست طلاق توافقی

دادخواست طلاق توافقی

فهرست مطالب

دادخواست طلاق توافقی ، وکیل طلاق توافقی در مشهد اقدام به تنطیم دادخواست می نماید و سپس دادخواست را به دفتر خدمات قضایی تحویل می دهد. برای تنطیم دادخواست در طلاق توافقی در برگ دادخواست فرقی ندارد که زوج و زوجه کدامشان به عنوان خواهان یا خوانده قرار گیرند.

 

دادخواست طلاق توافقی 

 

دادخواست فرم مخصوصی است برای طرح دعاوی در محاکم حقوقی یا خانواده که خواهان یا وکیل طلاق  آن را تنطیم و به دادگاه خانواده ارسال تا رسیدگی شود. در دادخواست شرایط شکلی باید رعایت شود.

مدارک لازم برای ثبت دادخواست طلاق توافقی:

  1. گواهی ثبت نام در سامانه ثنا
  2. شناسنامه زوجین
  3. سند ازدواج یا رونوشت
  4.  وکالتنامه وکیل دادگستری خانم یا آقا
  5. ۵. نطریه مشاوره طلاق

 

اگر در یک جا زندگی می کنند محل اقامتشان به یک نشانی درج می شود یا مثلا اگر زوجه به دلیل اختلافات در منزل پدر یا اقوام دیگرش به سر می برد محل اقامت فعلی خود را در دادخواست می نویسد. ضمنا این دادخواست باید به دستگاه قضایی محل اقامت خوانده ارایه شود. در صورتی که خواهان، وکیل طلاق توافقی در مشهد  داشته باشد، ردیف مربوط به مشخصات وکیل نام و نام خانوادگی وکیل طلاق توافقی قید می شود.

 

خواسته طلاق توافقی

 

در قسمت مربوط به تعیین خواسته، با توجه به ماده واحده قانون اصلاح مقررات مربوط به طلاق مصوب ۱۳۷۱ مجمع تشخیص مصلحت نظام، جمله «صدور گواهی عدم امکان سازش» را ذکر می کنند .

در قسمت دلایل و منضمات،

جمله «فتوکپی مصدق سند نکاحیه» را می نویسند.

توضیح اینکه زوجین باید اصل عقدنامه اردواج

را به وکیل دادگستری تحویل می دهند

تا در جلسه رسیدگی اصل سند ازدواج را به رویت دادگاه برساند.

در صورتی که سند ازدواج خود را گم کرده باشند می توانند از دفترخانه ای که ازدواج خود را در آنجا ثبت نمودند تقاضای رونوشت نمایند در صورت داشتن یک وکیل خوب دادگستری در مشهد ، برای پرونده طلاق توافقی، خود وکیل اقدام به اخذ رونوشت می نماید.

 

 وکیل طلاق توافقی در مشهد

 

برای طلاق های توافقی مشهد معمولا  به دنبال بهترین وکیل طلاق توافقی مشهد که در زمینه طلاق های توافقی که در تمام مسائل طلاق توافقی تجربه و تخصص دارد  هستند تا به زوجین کمک نماید بدون تنش از همدیگر جدا شوند و یکی ار مهارت های یک وکیل مشهد این است که پروند های موکلین را به خوبی مدیریت کند و حتی در مواردی که امکان سازش هست طرفین را دعوت نماید.

 

مشاوره و وکالت طلاق توافقی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نكو داشت نام آوران عرصه هاي گوناگون داراي دو ويژگي متمايز است:  اول آنكه، انسان نكو داشته از اقليم فردی خويش خارج می‌شود و وجهه‌ای اجتماعي می‌يابد، با اين توجيه كه هر بزرگداشتی بزنگاهی است كه سبب می‌شود تا انسان ستوده از قلمرو خويشتن خويش درگذرد و به مقام فرزانگی برسد. نكو داشت لاجرم قرين نيكنامی است و نيكی شانی اخلاقی دارد. بنابراين نكو داشت همانگاه كه رفتار نامداران را چونان معيارهای اخلاقی تعريف می‌كند، در باطن پاسداشت خوبی و رفتار نيك است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تعیین وقت حضوری مشاوره و وکالت