خرید وکالتی ملک

خرید وکالتی ملک

خرید وکالتی ملک ، خرید و فروش ملک و ماشین در مشهد یکی از روش های شایع درخرید و فروش است؛ روشی که گاه خریداران را با مشکلات عدیده ای روبه رو می کند و باعث وارد آمدن ضررهای مالی سنگین به آن ها می شود. با توجه به معضلاتی که ممکن است در معاملات املاک در مشهد به صورت وکالتی یا قولنامه عادی به وجود آید، توصیه می کنیم تا حد امکان از خریداری ملک، با این روش، خوددای و در مواقع ضروری، پیش از نهایی شدن معامله، حتماً با دفاتر اسناد رسمی  با وکیل دادگستری مشهد که متخصص باشد مشورت نمایید.

 

وکالت ملکی

 

به عقدی اطلاق می‌شود که به‌موجب آن‌ یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام امری وکیل خود می‌کند. وکالت‌ خرید ملک باید توسط دفاتر اسناد رسمی تنظیم شده باشد. در زمان عقد وکالت فروش ملک یا وکالت خرید ملک موارد مهمی وجود دارد که با مشورت از وکیل املاک می‌توانید از مشکلاتی که بعداً می‌تواند گریبان گیر خریدار و فروشنده شود، جلوگیری کنید.

معامله وکالتی به معامله ای می گویند

که فروشنده همزمان با فروش را به نام خریدار انتقال نمی کند

در چنین مواقعی به خریدار وکالت بلاعزل می دهد

که شخصاً مراحل مربوط به انتقال سند را انجام دهد

که معاملات وکالتی مختص املاک نیست

بلکه در جایی که میاد تنظیم سند رسمی باشد مانند خودرو نیز دیده می شود.

 

 وکالات بلاعزل

وکالت بلاعزل هرچند وکالت‌ غیر قابل ‌فسخ به شمار می‌رود

و همانند ولی با فوت یا جنون طرفین از بین رفته و باطل می‌شود .

بنابراین پس از گرفتن وکالت فروش ملک،

اقدام به انتقال قطعی و رسمی در دفاتر اسناد رسمی می‌شود.

قبل از واگذاری وکالت خرید ملک بهتر است از مشاورین حقوقی باتجربه جهت تنظیم وکالت‌نامه کمک بگیرید. جهت خرید یا فروش ملک در مشهد و بهره مندی از وکلای متخصص ملک می توانید با شماره تلفن دفتر وکالت نسبت به تعیین وقت ملاقات حضوری اقدام نماید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نكو داشت نام آوران عرصه هاي گوناگون داراي دو ويژگي متمايز است:  اول آنكه، انسان نكو داشته از اقليم فردی خويش خارج می‌شود و وجهه‌ای اجتماعي می‌يابد، با اين توجيه كه هر بزرگداشتی بزنگاهی است كه سبب می‌شود تا انسان ستوده از قلمرو خويشتن خويش درگذرد و به مقام فرزانگی برسد. نكو داشت لاجرم قرين نيكنامی است و نيكی شانی اخلاقی دارد. بنابراين نكو داشت همانگاه كه رفتار نامداران را چونان معيارهای اخلاقی تعريف می‌كند، در باطن پاسداشت خوبی و رفتار نيك است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تماس مستقیم