دفتر حقوقی در مشهد

دفتر حقوقی در مشهد

دفتر حقوقی در مشهد

دفتر حقوقی در مشهد محلی است که توسط وکیل پایه یک دادگستری مشهد  تاسیس و اداره می شود. وکیل دادگستری فردی است که پروانه وکالت داشته و در یکی از کانون های وکلای دادگستری یا مرکز مشاوران عضو می باشد. هر فرد می تواند از بین وکلای دادگستری، فردی را که مورد اعتماد و مدنظرش است، انتخاب کرده و با تنظیم وکالتنامه، وی را به عنوان وکیل خوب در مشهد خود انتخاب نماید.

خدمات دفتر حقوقی در مشهد

مشاوره حقوقی توسط وکیل پایه یک دادگستری

تهیه و تنظیم قراردادهای مشارکت، تجاری، اداره کار(وکیل اداره کار در مشهد)

تهیه سندهای معتبر مثل وصیت نامه، ترکه نامه ، تقسیم نامه

تنظیم و ارسال اظهارنامه جهت وصول مطالبات موکل

انجام مشاوره تلفنی کوتاه با شماره تلفن وکیل در مشهد

انجام امور ثبتی شرکتها و موسسات تجاری و غیرتجاری

گفتگو در جهت سازش با طرف مقابل موکل در دعوا

 

دفتر حقوقی وکیل دادگستری

 

لازم به ذکر است که تنها وکیل دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری یا مرکز امور مشاوران قوه قضاییه می تواند قبول وکالت نمایند. همانطور که گفته شد، وکیل شخصی است که دارای پروانه وکالت است و از طرف شخص حقیقی یا حقوقی امور حقوقی شخص را در دادگاه و دادسرا انجام میدهد. وکیل دادگستری در سرزمین‌های صاحب تمدن همچون یونان باستان مظهرشهامت، جسارت، ناطق بر حق و از خودگذشتگی هست و رابطه حسنه با استبداد و ناعدالتی ندارد.

 

موسسه حقوقی نیز شخصیتی حقوقی و غیرتجاری است که توسط دو یا چند وکیل دادگستری برای انجام امور مشاوره، وکالت، تنظیم امور قراردادها، امورحقوقی براساس مقررات قانونی آئین نامه مربوط به تشکیل موسسه حقوقی، ثبت و اداره می شود.براساس آئین نامه فوق وکلای دادگستری میتوانند موسسه حقوقی ثبت و تاسیس کنند.اما در تاریخ ۰۲/۱۰/۹۱ بخشنامه شماره ۱۹۱۵۳۶ مدیر کل اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری مصوب کرد که افراد غیر وکیل میتوانند برای ثبت موسسه حقوقی اقدام کنند.این موضوع باعث اعتراض وکلای دادگستری شد، زیرا باعث ورود افراد بی تجربه و بی تخصص در امر وکالت میشد.

دفتر مشاوره حقوقی مشهد

با استفاده از خدمات مشاوره با دفتر حقوقی در مشهد توانید از قابلیت نتیجه گرفتن در پرونده خود مطمئن شده و در صورت لازم اقدامات لازم را انجام دهید مشاوره یا تیم وکیل مشهد باعث آسایش خاطر و امیدواری پیشتر به نتیجه پرونده می شود. از قدیم گفته اند: “علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد”  بنابر این مشاوره با وکیل حقوقی ، خانواده و یا  کیفری نوعی از مشکلات احتمالی جلوگیری می کند مهم تر اینکه در مواردی با دریافت یک مشاوره با وکیل طلاق در مشهد و بدون نیاز به طرح دعوی غیر ضروری یا صرف هزینه مشکل حقوقی شما حل خواهد شد پس اهمیت مراجعه به دفاتر حقوقی وکلای مشهد را قبل از هر اقدام قانونی در اولویت قرار دهید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نكو داشت نام آوران عرصه هاي گوناگون داراي دو ويژگي متمايز است:  اول آنكه، انسان نكو داشته از اقليم فردی خويش خارج می‌شود و وجهه‌ای اجتماعي می‌يابد، با اين توجيه كه هر بزرگداشتی بزنگاهی است كه سبب می‌شود تا انسان ستوده از قلمرو خويشتن خويش درگذرد و به مقام فرزانگی برسد. نكو داشت لاجرم قرين نيكنامی است و نيكی شانی اخلاقی دارد. بنابراين نكو داشت همانگاه كه رفتار نامداران را چونان معيارهای اخلاقی تعريف می‌كند، در باطن پاسداشت خوبی و رفتار نيك است

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
تماس مستقیم